پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1396 ساعت 04:08:: شناسه خبر: 25512

شیوه انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد مشخص شد+جزئیات

مقرر شد در هر دانشکده یک نفر که بالاترین امتیاز پژوهشی را دارد به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده ای انتخاب شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست شورای پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سالن معاونت تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این نشست گفت: این نشست با هدف انتخاب پژوهشگران برتر  دانشگاه برگزار شد.

دکتر حسین ماری اوریاد با اشاره به اینکه ۲۵ آذر ماه، روز پژوهش نامگذاری شده، افزود: تقدیر از پژوهشگران برتر در روز و هفته پژوهش از برنامه های اصلی معاونت تحقیقات و فناوری است.

وی اظهار داشت: در این نشست مصوب شد سه نفر از اعضای هیئت علمی، یک کارمند، یک دانشجوی برتر تحصیلات تکمیلی و یک دانشجوی برتر از سایر دانشجویان که موفق به کسب بالاترین امتیاز پژوهشی شده اند، انتخاب و در هفته پژوهش تقدیر بعمل می شود.

دکتر ماری اوریاد با اشاره به اینکه یک کارشناس پژوهشی برتر توسط معاونت پژوهشی انتخاب می شود، ادامه داد: در این نشست مقرر شد در هر دانشکده نیز یک نفر که بالاترین امتیاز پژوهشی را دارد به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده ای انتخاب شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملاک امتیازات پژوهشی، آخرین آئین نامه ارزیابی فعالیت های پژوهشی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع است، ادامه داد: اعضای هیئت علمی با دارا بودن حداقل یک مقاله ISI به عنوان نفر اول یا نویسنده مسئول، در رقابت با پژوهشگران برتر دانشگاه و دانشکده ای به رقابت می پردازند.

وی ابراز داشت: طرح های  تحقیقاتی در دست اجرا که بدون تاخیر، تمدید و در محدوده زمانی مشخص، اعلام شده باشند، تا سقف امتیاز یک مقاله ISI  بر اساس آیین نامه جدید امتیاز داده می شوند.

دکتر ماری اوریاد با بیان اینکه دارا بودن شاخص IF(کاربردی ترین شاخص در جذب بهترین مقاله ها) از اهمیت بالایی در امتیازدهی به پژوهشگران برخوردار است، تاکید کرد: شاخص IF، مقاله در ۵ ضرب و به امتیاز پایه مقاله افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سایتیشن مقالات افراد در سال میلادی جاری بر اساس دستورالعمل معاونت تحقیقات و فناوری وزارت تعیین و در امتیازات در نظر گرفته خواهد شد، عنوان کرد:  – h- index محققین از سامانه scopus در ۲ ضرب محاسبه و به امتیازات در نظر اضافه می شود.

به گزارش وب دا؛ مدارک باید در محدوده زمانی از ۱۵ آذر سال گذشته تا ۳۰ آبانماه سالجاری تحویل و اعضاء هیئت علمی، محققان و دانشجویانی که مایلند در این رقابت شرکت نمایند، مستندات پژوهشی خود را حداکثر تا بیستم آبانماه سالجاری به کارشناسان حوزه پژوهشی تحویل تا نسبت به امتیاز بندی آنها اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت