پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1396 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 25561

آغاز بکار بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها/

کمیت و کیفیت غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه تهران

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها صبح روز شنبه ( ۶ آبان) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی به طور رسمی افتتاح شد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب :

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با عنوان «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» ششم آبان ماه سال جاری در مصلی امام خمینی تهران آغاز به کار کرد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

به گزارش صدای جنوب ،معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمداظهار کرد: آثار استان کهکیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه به نمایندگی از مطبوعات و خبرگزاری های استان در غرفه ۵۱۸ مستقر است و دیروز افتتاح شد که دکتر انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی بازدید کرد.

 

رضا خردمند  با اشاره به اینکه امسال و در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شده است که نشان ۳۸ پایگاه اطلاع رسانی برخط، ۵ روزنامه ، ۱۹ هفته نامه و ۳ دو هفته نامه نصب شده و نسخه هایی از روزنامه ها، هفته نامه ها و فصل نامه های استان در دید عموم قرار گرفته و به مخاطبان و بازدید کنندگان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد اهدا می شود.

خردمند گفت: به منظور معرفی رسانه های استان در سطح کشور از طریق توزیع نقشه و بروشور اقدام می شود و استقبال از مردم بسیار خوب است و سال به سال به دلیل فرهنگ سازی بهتر می شود و استان هایی که در این نمایشگاه حضور دارند را رصد می کنند و حتی پیگیر این هستند که رسانه های هر استان نسبت به سال قبل چه میزان رشد داشته اند.

کمیت و کیفیت غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه تهران

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کمیت و کیفیت غرفه استان در این نماتیشگاه نیز گفت: با توجه به تجربه های یکی دو سال گذشته کیفیت غرفه به مراتب بهتر شده است به طوری که پارسال ۵۰ رسانه مجوز دار و ثبت شده  از استان حضور داشت و این تعداد امسال به ۷۸ رسانه مجوز دار و ثبت شده رسید.

خردمند درباره معرفی ظرفیت های رسانه ای و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تهران نیز اظهار کرد: نقشه گردشگری استان و بروشور هایی که شامل مشخصات رسانه های استان در انها به خوبی طراحی شده در معرض دید عموم قرار گرفته و بین آنها توزیع می شود.
وی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای حضور هنرمندان و چهره های سیاسی و ملی برای بازدید از غرفه استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است نیز گفت:از طریق ارسال پیامک هنرمندان  و شخصیت های استانی و کشوری برای حضور در این نمایشگاه انجام شده و خود انها نیز هرسال  در چنین نمایشگاه هایی حضور پیدا می کنند.

قول های معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد

وی در پاسخ به این سوال که معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی چه قول هایی به خبرنگاران استان داد ، نیز گفت: دکتر انتظامی قول داد که با تشکیل خانه مطبوعات استان ۱۶ فعالیت و جشنواره به خانه مطبوعات استان واگذار شود تا به صورت مستقل اجرا کنند.

خردمند ادامه داد: بعد از اتمام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اوایل آذرماه دوره های آموزشی و کارگاه خبری برای خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان برگزار خواهد شد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دکتر انتظامی عنوان کردند که رسانه های خصوصی را حمایت خواهد کرد.

امسال ۱۰ گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بیش از ۱۳ هزار متر مربع شامل ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته ‌نامه،۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این رویداد بزرگ رسانه ای حضور دارند.
امسال همچنین علاوه بر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی، بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود یکهزار متر مربع در نمایشگاه حضور یافته اند.
در نمایشگاه امسال علاوه بر حضور مهمانان داخلی و اصحاب رسانه کشور، روزنامه نگارانی از چهار قاره جهان به نمایشگاه مطبوعات آمده اند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از ۵ تا ۱۲ آبان، ‌همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه و در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، آماده بازدید عموم علاقمندان به مطبوعات است.صبح زاگرس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت