پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1396 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 25744

تجمع و درخواست غیر قانونی بازنشستگان جهادکشاورزی مقابل استانداری/احمدی به این رویه های غلط پایان دهد

ظهر امروز جمعی از بازنشستگان جهاد کشاورزی در سه حوزه منابع طبیعی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند

پایگاه خبری صدای جنوب:

امروز جمعی از بازنشستگان جهادکشاورزی درسه حوزه دامپزشکی ،جهادکشاورزی و منابه طبیعی به بهانه عدم پرداخت مطالبات خود مقابل ساختمان استانداری تجمع نمودند.
به گزارش صدای جنوب، یکی از این بازنشستگان ادعا کرد: به ما گفتن اگر از جهاد بیرون بروید و بازنشسته شوید قول می دهیم مطالباتتان را پرداخت کنیم، اما خبری نشده و اگر مسوولان استان کاری برای ما نکنند مقابل وزارتخانه تجمع می‌کنیم.

دیگر بازنشسته جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان بیش از ۶ میلیارد تومان است، گفت: مسوولان استان باید به وضع ما رسیدگی کنند و صدای ما را بشنوند اما استانداری اجازه حضور در ساختمان و ملاقات با استاندار را نمی‌دهد و حتی به ما می‌گویند به ۱۱۰ زنگ می‌زنیم.

 

یکی دیگر از این افراد در ادامه با اشاره به اینکه ۹ فرزند دارد گفت: ۶ نفر از فرزندانم  با داشتن مدرک کارشناسی ارشد بیکار هستند و موقع ازدواجشان هم گذشته است.

وی گفت: حقوق و مطالبات خودم که پرداخت نمی‌شود هیچ از مسوولان جهاد کشاورزی خواستیم یکی از فرزندانم را به جای خودم در جهاد کشاورزی به کار بگیرند اما این کار را نکردند و ۲۱۰ نفر نیرو از بیرون سازمان جذب کردند.

فرد دیگری گفت: ۳۳ ماه سابقه حضور در جبهه را دارم، ۳۵ سال سابقه کار دارم که ۳۱ سال آن را در مناطق محروم سپری کردم حق ما نیست که با این همه خدمت فرزندم که با معدلی خوب فارغ التحصیل شده بیکار باشد و نیرو از بیرون سازمان جذب شود.

دیگر بازنشسته جهاد کشاورزی گفت: بعد از ۳۱ سال کار و افتخار جانباز بودن نامه‌ای از بنیاد شهید را برای رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و‌ بویراحمد بردم که فرزندم برای امرار و معاش جذب شود اما به ما بی‌توجهی کردند.

وی گفت: سرمایه‌ای نیست که برای فرزندانمان شغل ایجاد کنیم نداریم و حتی یک مکانیکی که می‌خواهیم  فرزندانمان آنجا مشغول به کار شوند می‌گویند فامیل‌های خودمان بیکار است و فامیل خودمان را جذب می‌کنیم.

 

یکی از بازنشستگان گفت: چند ماه به بازنشستگی ما مانده بود که از ما خواستند بازنشسته شویم و حتی کارت ما را از لیست حضور و غیاب حذف کردند و گفتند شما بازنشسته هستید.

در ادامه تجمع بازنشستگان مجید محنائی معاون اقتصادی استاندار،  علیرضا رستگار  معاون برنامه ریزی و‌ رمضان بیدار مغز معاونان اقتصادی جهاد کشاورزی در جمع معترضان حضور پیدا کردند.

محنائی با ذکر این نکته که سازمان برنامه و بودجه استان نمی‌تواند مبلغ این افراد را تامین کند، گفت: بودجه استان مشخص است، پاداش بازنشستگان را جهاد کشاورزی و مرخصی را استان تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق قانون بودجه دستگاه‌ها در سال جاری موظف هستند از محل فروش املاک مازاد مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

معاون اقتصادی استاندار خطاب به معترضان گفت: قول می‌دهیم با همه توان مطالبات شما را پیگیری می‌کنیم، شما هم اجازه دهید کار طبق روال عادی و قانونی خود پیش برود.

علیرضا رستگار معاون برنامه‌ریزی  جهاد کشاورزی هم گفت: جهاد کشاورزی ۵ ساختمان سند دار خود را تعیین کرده که با فروش آنها مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

**

متاسفانه رویه تجمع درجلوی استانداری باب شده وحتی درپاره ای موارد تبدیل به اهرم فشاری شده است.

اینکه بازنشسته جهادکشاورزی به بهانه مطالبات بازنشستگی علی رغم وجوداین همه فارغ التحصیل دانشگاهی رشته کشاورزی بیکار بازهم خواستار جذب فرزندان خود که حتی برخی ازاین فرزندان مدارک غیرمرتبط دارند شوند هم غیرقانونی و هم توقعی بیجاست که امیدواریم علی محمداحمدی به این رویه های غلط افرادی که  تجمع می کنند ودرخواست های غیرقانونی دارند  پایان دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت