پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1396 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 25784

برای حمایت از مردم مظلوم میانمار به کمپین «قند پارسی» بپیوندید+جزئیات

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد از مردم خواست برای حمایت از مردم مظلوم میانمار به کمپین «قند پارسی» بپیوندند.

پایگاه خبری صدای جنوب :

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر  کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمپین «قند پارسی» به منظور جمع آوری کمکهای نقدی مردمی جهت آوارگان و پناهجویان میانمار خبرداد.

به گزارش صدای جنوب،محمود مظفری افزود : نامگذاری این کمپین اشاره به شعر معروف حافظ «شکرشکن شوند همه طوطیان هند/ زین قند پارسی که به بنگاله می‌رود»؛ دارد؛ با این مضمون که اگر در روزگاران بسیار دور زبان شیرین پارسی هدیه ای بود از طرف فرهنگ والای ایران زمین به مردمان آن دیار، اکنون مردم شریف ایران برای دستگیری از مردم رنجور، مظلوم و پناهجوی آن دیار کمک های خود را راهی این منطقه دور در مرزهای بنگلادش و میانمار می کنند.

مظفری ادامه داد:درگاه پرداخت موبایلی#۷۲۴* سامانه اصلی دریافت کمک‌های مردمی برای پناهجویان میانمار است و مردم نوع دوست ایران از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به آدرس ghandparsi.rcs.ir نیز می‌توانند کمک‌های خود را ارسال کنند.
وی افزود: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر در بانک‌های صادرات،ملی ،ملت،کشاورزی ،سپه،آینده نیز به همین منظور اختصاص داده شده و کمک های مردم نوع دوست را برای مظلوم ترین مردم دنیا دریافت می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت