پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1396 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 25962

قطار کاروان سلامت امید کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه قلعه دختر رسید/ ویزیت رایگان بیش از ۱۶۰۰ بیمار+ عکس

امام جمعه دهدشت به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه طی بازدیدی از نحو خدمات رسانی پنجمین کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطلع و از خدمات ارائه شده تقدیر کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف درمان رایگان بیماران نیازمند به منطقه محروم قلعه دختر دشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه سفر کرد، که در این سفر بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش صدای جنوب ؛ در دوازدهمین  روز از آبان ۹۶، پنجمین کاروان سلامت امید کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان در حوزه پزشکی و دندانپزشکی به منطقه محروم قلعه دختر دشمن زیاری اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خدمات رسانی مطلوب به مناطق محروم، کمتربرخوردار و روستایی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه است، اظهار داشت: در زمینه توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

دکتر ایلامی با بیان اینکه کاروان سلامت امید برای اولین بار با هدف ارائه خدمات پزشکی و داندانپزشکی رایگان به مردم مستضعف راه اندازی شد، گفت: بنا داریم در قالب این کاروان هر ماه به یک منطقه محروم سفر کرده و نسبت به ویزیت رایگان مردم این مناطق اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: دو کلینیک سیار دندانپزشکی به همراه ۴ دندانپزشک، ۴ پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، عفونی، اعصاب و روان، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال و ارتوپدی پنجمین کاروان سلامت امید را همراهی می کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویزیت رایگان بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار ساکن منطقه قلعه دختر از توابع شهرستان کهگیلویه، افزود: تست سریع تشخیص ایدز، قند خون، فشارخون و مشاوره برای مراجعه کنندگان به چادرهای سلامت انجام شد.

وی  با اشاره به  ارائه خدمات دارویی و آزمایشگاهی رایگان در این سفر، نظم و برنامه ریزی صورت گرفته در انجام ماموریت کاروان سلامت امید را حاصل انسجام تیمی دانست و یادآور شد: در این زمینه از معاونت های اجتماعی، درمان و بهداشت دانشگاه و همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و همکاران عزیز در این شهرستان که نهایت تلاش خود را نشان دادند، سپاسگزاری می کنم.

برپایه همین گزارش، امام جمعه دهدشت به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه طی بازدیدی از نحو خدمات رسانی پنجمین کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطلع و از خدمات ارائه شده تقدیر کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت