به گزارش صدای جنوب،رضا علی رضا لو بدل ایرانی کریستیانو رونالدو در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن بازدید از غرفه درنگ و چمدان درباره تشابهش به رونالدو و تلاش نافرجام بدل مسی برای دیدار با این بازیکن گفت: برخی این سوال را از من می‌پرسند که آیا برای دیدار با رونالدو برنامه‌ای دارم یا خیر. راستش در شخصیت من نیست که مثل بدل مسی چنین برنامه دیداری را هماهنگ کنم و با این کار کشور خودم را زیر سوال ببرم.

رضا کریس با بیان اینکه برای دیدار با رونالدو خبرهای خوبی دارم، افزود: خانواده رونالدو عکس‌های من را در اینستاگرام لایک می‌کنند و برای این موضوع سند و مدرک هم دارم. ضمن اینکه با فردی ارتباط دارم که جزئی از خانواده رونالدو است و به عنوان واسطه اقدامات من را به گوش رونالدو می‌رساند.

بدل رونالدو اظهار داشت: برای دیدار با رونالدو بی‌هدف اقدام نمی‌کنم بلکه برای پیشرفتم ممکن است دیداری صورت بپذیرد. دستم شکسته بود و چند ماه مصدوم بودم. الان از چند کشور اروپایی برای لیگ برتر و لیگ یک پیشنهاد دارم.

رضا کریس که با لباس قرمز خود را هوادار تراکتور می‌داند به درنگ گفت: در صورتیکه با رونالدو دیدار کنم به هیچ عنوان از اعتبار دیدار با این بازیکن سوءاستفاده نمی‌کنم. من هر تبلیغی داشتم از اسم خودم استفاده کردم مثل تبلیغاتی که از ترکیه و ایتالیا و امارات داشتم. در صورتیکه بدل مسی از نام او در تبلیغات استفاده کند مسی به راحتی می‌تواند از او شکایت کند.