پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1396 ساعت 05:08:: شناسه خبر: 25991

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

مرکز MRI شهرستان های کهگیلویه و گچساران به بخش خصوصی واگذار می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهارداشت:واگذاری مراکز MRI شهرستان های کهگیلویه و گچساران به بخش خصوصی نقش موثری در تقویت اقتصاد مقاومتی دارد، که باید در این زمینه چاره اندیشی و اقدام عملی صورت گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر اینکه باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار و برنامه های مدیران دانشگاه باشد، گفت: نشست های کارگروه اقتصاد مقاومتی دانشگاه باید به صورت مرتب و با حضور همه اعضای آن تشکیل شود و در این راستا قصوری پذیرفتنی نیست.

به گزارش صدای جنوب، دکتر اورنگ ایلامی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی این دانشگاه یادآور شد: نشست های کارگروه اقتصاد مقاومتی با هدف صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء بهره وری، در دانشگاه برگزار می شود.

وی، تاکید نمود: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از اولویت های اصلی دولت و سازمان ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص وجود کمبود بودجه دولتی در بخش بهسازی مراکز درمانی، تصریح کرد: واگذاری امکانات درمانی، به بخش های خصوصی با تعرفه های دولتی از اولویت های وزارت بهداشت و درمان است و ما نیز باید در این زمینه بررسی کاملی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متقاضیان فعالیت در بخش های درمانی به صورت خصوصی، توانایی استان را در حوزه درمان و سلامت جامعه افزایش می دهد، ابراز داشت: پتانسیل بالای استان در ارائه خدمات درمانی و واگذاری آن به بخش خصوصی مطابق تعرفه دولتی سبب افزایش کیفیت ارائه خدمات درمانی خواهد شد.

دکتر ایلامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۳ دستگاه ام.آر.آی قابلیت ارتقا خدمات درمانی را دارد، اظهار داشت: واگذاری مراکز MRI  شهرستان های کهگیلویه و گچساران به بخش خصوصی نقش موثری در تقویت اقتصاد مقاومتی دارد، که باید در این زمینه چاره اندیشی و اقدام عملی صورت گیرد.

وی اولویت اصلی مراکز فوریت های پزشکی، ارائه خدمات اضطراری به بیماران اورژانسی عنوان کرد و ادامه داد: واگذاری خدمات سرپایی بیمارستان های استان به بخش خصوصی سبب کاهش مراجعه بیماران به بخش فوریت های پزشکی بیمارستان های استان خواهد شد.

دکتر ایلامی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های اندویورولوژی(جراحی بسته کلیه)، بین الملل سازی آموزش، جراحی قلب، هپاتولوژی و گیاهان دارویی از پتانسیل بالایی برخوردار است، اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش توریسم درمانی از مزیت ها و سودآورترین خدمات درمانی در استان است.

بر اساس همین  گزارش ،در این نشست موارد مربوط به اجرای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مورد بحث و برررسی قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت