پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1396 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 26053

مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قلعه رئیسی برگزار شد/تصاویر

مردم شهر قلعه رئیسی همچون سراسر کشور متحد، منسجم تر، بی سابقه و کم نظیرتر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ وقت از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آحاد مختلف مردم ولایتمدار شهر قلعه رئیسی همزمان با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار کردند.

شرکت کنندگان از  میدان امام حسین (ع)تا محل گلزار شهدا این شهر با فریاد شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان اعلام کردند.

 دانش آموزان  با حمل پلاکاردهایی مانند مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا رسول الله و ۱۳ آبان سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود اقدامات جنایتکارانه استکبار محکوم کردند

حجت الاسلام صادق انصاری در این مراسم عنوان کرد: روز سیزدهم آبان تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه آمریکا جنایتکار نبود بلکه روز مرگ آمریکا در خاک پاک ایران اسلامی بود زیرا آمریکای جنایتکار در جریان تسخیر لانه جاسوسی زمین گیر شد و هر توطئه و ترفندی به کار برد اما نتوانست ملت انقلابی ایران اسلامی را تسلیم کند.

معاون دادگستری چاروسا بیان کرد: روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

وی افزود: ملت مسلمان ایران در روز ۱۳ آبان بار دیگر با سردادن شعار مرگ بر امریکا نشان می‌دهد که ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب‌نشینی می‌کند.

قرائت قطعنامه برنامه پایانی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت