پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1396 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 26088

بی اخلاقی یک سایت خبری در نبش قبر اختلافات قدیمی در جهاد کشاورزی/

قدرت الله ویسی: کاش این افراد به جای تخریب، دوستی را برقرار می‌کردند/گوهرگانی نیروی فنی و توانمندی است / کار ناجوانمردانه ای انجام دادند

چرا آقایان به جای اینکه صلح و دوستی و آرامش بین دو برادر مسلمان ایجاد کنند، فضا را اینگونه نابخردانه و ناجوانمردانه آلوده می‌کنند و آرامشی که برقرار است را نشانه گرفته‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

قدرت‌الله ویسی معاونت سابق توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سال گذشته وقتی که با حکم «جعفر گوهرگانی» رئیس این سازمان از سمت خود کنار رفت، با رسانه‌ها در رابطه با علت برکناری ‌اش گفت‌وگو و مطالبی را در آن مصاحبه بیان کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

در هر صورت «جعفر گوهرگانی» این روزها برای پست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه‌ها مطرح شده است و همین مسئله باعث گردید تا برخی رسانه‌ها گفت‌وگوی قدرت الله ویسی همکار گوهرگانی را دو باره به دلایل نامعلوم و البته عجیب منتشر کنند و به نوعی انتصاب گوهرگانی در مسوولیت جدیدش را به حاشیه بکشانند. به همین خاطر ویسی به این بی اخلاقی رسانه ای خاص واکنش نشان داده است.

قدرت‌الله ویسی معاون سابق توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به اینکه این نوع رفتارهای زشت را نمی‌پسندم و بسیار کار نادرست و زشتی است، اظهار کرد: این افراد به دلایلی قطعاً غیرانسانی به دنبال این هستند که آرامشی که در تشکیلات ما وجود دارد، را خدشه دار کنند و ما در این یک سال اخیر هیچ بحثی و خدای نکرده تنشی با آقای گوهرگانی نداشتیم و من نمی‌دانم چرا آقایان به جای اینکه صلح و دوستی و آرامش بین دو برادر مسلمان ایجاد کنند، فضا را اینگونه نابخردانه و ناجوانمردانه آلوده می‌کنند و آرامشی که برقرار است را نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه انتظار دارم این مسائل حاشیه‌ای از رسانه‌ها پاک شود، بیان داشت: به نظرم هیچ دلیلی برای دامن زدن و نبش قبر اختلافات و مسائل گذشته وجود ندارد، این کارها هیچ منفعتی نه برای من و نه برای آقای گوهرگانی ندارد، و تنها از این حربه می‌خواهند که آقای گوهرگانی را که این روزها نامش برای مسوولیت معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده را به گمان خودشان تخریب کنند.

ویسی گفت: آقای استاندار خودش توان علمی و عملی دارد و قطعاً با شناخت و بهره گرفتن از مشاوران آنچه به نظر خودش صحیح است، را انجام می‌دهد و نیازی به این نوع کارها نیست.

معاون سابق توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این حرکات نه تنها به وحدت کمک نمی‌کند، بلکه یک کار زشت و بی‌اخلاقی است که من این را کار خوبی نمی‌دانم و به نظرم صرفاً برای تخریب است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آقای گوهرگانی، اظهار داشت: آقای گوهرگانی نیروی فنی و توانمندی است و اگر چالش‌ها و معایب را آسیب‌شناسی کند، بدون شک موفق‌تر عمل خواهد کرد.

ویسی گفت: کاش این افراد به جای تخریب نیروها، آرامش و دوستی را برقرار می‌کردند.

تحریک افراد بر علیه جعفرگوهرکانی/

به گزارش کبنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز قبل از این در واکنش به تجمع بازنشستگان جهاد کشاورزی گفته بود: عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و آقای گوهرگانی تقصیری ندارد، در آموزش و پرورش هم تاخیر چند ساله در پرداخت مطالبات بازنشسته‌ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.

او با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته‌های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند.

احمدی ادامه داد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی‌اخلاقی می‌کنند و حاشیه‌هایی برای مدیران ایجاد می‌کنند و بازنشستگان عزیز را تحریک به تجمع می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد که مدیر استانی من هیچ کوتاهی نکرده و الان هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت