پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آبان 1396 ساعت 05:08:: شناسه خبر: 26259

آرزوی تاریخی مردم و تحقق وعده مهم نماینده کهگیلویه/دهه فجر گاز به چاروسا می رسد

پروژه گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی تا کنون ۳۰درصد پیشرفت کاری داشته و شرکت گاز استان تمام تلاش خود را در جهت به بهره برداری رسیدن گاز در بخش چاروسا در دهه فجر امسال بکار می برد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست نماینده کهگیلویه بزرگ با مدیر عامل گاز استان در خصوص تسریع در روند گازرسانی به مناطق دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی در این دیدار که در دفتر مدیر عامل گاز استان برگزار شد گفت: با جدیت پیگیر موضوع گاز رسانی به بخش های چاروسا و دیشموک هستیم و امیدوارم طبق برنامه زمانبندی در دهه فجر سال جاری شاهد بهره برداری و رسیدن گاز در منطقه چاروسا باشیم.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی تأکید کرد:
لازم است در جهت تحقق این برنامه و تسریع در روند کار یک اکیپ دیگر به پروژه اضافه شود و با هماهنگی سایر نهادهای اجرایی معارضات محلی رفع گردند.

خادم مدیر عامل گاز استان ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های مستمر عدل هاشمی پور گفت: پروژه تا کنون ۳۰درصد پیشرفت کاری داشته و شرکت گاز استان تمام تلاش خود را در جهت به بهره برداری رسیدن گاز در بخش چاروسا در دهه فجر امسال بکار می برد.

وی گفت: با پیگیری های نماینده مردم در مجلس کار عملیات گاز رسانی به بخش های ممبی، سرآسیاب و کت بزودی با تعیین پیمانکار آغاز می گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت