پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1396 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 26371

رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جزئیات تصادف خودروی زائران سرفاریابی در جاده سامرا به کاظمین

رحمان فاضلی گفت: خودروی ون ۱۵ نفر سرنشین داشته و عصر روز گذشته در حین انتقال انها از سامرا به کاظمین براثر تصادف واژگون شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر تصادف یکدستگاه ون در جاده کاظمین به بغداد یکی از زائران این استان درگذشت و چند نفر نیز زخمی شدند.
به گزارش صدای جنوب، ، رحمان فاضلی افزود: این ون ۱۵ نفر سرنشین داشته و عصر روز گذشته در حین انتقال انها از سامرا به کاظمین براثر تصادف واژگون شد.
رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از زائران به نام حاج عباسقلی گلستانی، مسئول زوار به دیار حق شتافت و یک خانم نیز دچار شکستی دست و پا شد.
وی بیان کرد: حال یکی ازمصدومین این حادثه نیز وخیم اعلام شد که با تلاش کادر پزشکی حال عمومی وی رضایت بخش است.

فاضلی عنون کرد: سایر سرنشینان که ازشهرسرفاریاب میباشند نیز دچار زخم های سطحی شدند که تحت مداوا قرار گرفتند.

وی گفت: خدمات رسانی موکب های استان در کشور عراق به زایران کشورهای مختلف و استان به نحو مطلوبی در حال انجام است و زائران در حال تردد مسیر ۸۰ کیلومتری مرز تا حرم سیدالشهدا هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمامی زائران کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند، گفت: بسیاری از زائران هم استانی در حال بازگشت به کشور هستند.

وی ابراز داشت: به دلیل اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان ها باشت و گچساران در مسیر زائران افغانی و پاکستانی از مرز شلمچه باید وارد خاک عراق شوند چندین موکب در این مسیر در گچساران، باشت، دهدشت نرسیده به دوراهی بهبهان و بهمئی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت