پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1396 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 26482

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

ارتقاء ایستگاه گاز دهدشت از ظرفیت ۱۵ هزار به ۳۰هزار متر مکعب/۱۱ روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به گازرسانی روستاها دارد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷ تعیین تکلیف شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان  کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک در برنامه کاری شرکت گاز استان است که فازهای اول ودوم آن انجام گرفته و فاز سوم آن در حال اجراست که پیش بینی می‌شود تا دهه فجر  مشعل گاز در این دو بخش روشن شود.

به گزارش صدای جنوب،مجید روح‌الهی از  مشخص شدن پیمانکار پروژه کت شهرستان بهمئی نیز خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال  به طول ۴۲ کیلومتر به صورت PC در مدت زمان ۳۰۰ روز انجام  می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان  کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ۱۱ روستای شهرستان بهمئی در قالب ۵۳۵ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

وی در ادامه  از ارتقاء ایستگاه‌های گاز دهدشت و یاسوج خبر داد و گفت: ایستگاه گاز دهدشت از ظرفیت ۱۵ هزار به ۳۰هزار متر مکعب ارتقاء یافت.

روح الهی افزود: جهت تقویت گاز رینگ شهری شهرستان کهگیلویه ایستگاه tbs  جدید نصب و راه اندازی شده است.

وی از در دست اقدام بودن نصب ۲ هزار علمک گاز در مناطق مختلف استان خبرداد وگفت: ۳۰۰ فقره علمک گاز نیز جهت بازسازی مناطق فرسوده گچساران نصب می‌شود.

روح الهی با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه سال جاری ۳۳۷۳ فقره انشعاب شهری  و روستایی نیز در سطح استان نصب شده است گفت: در همین بازه زمانی ۲۹۵۶کنتور گاز شهری و ۱۴۲۲ کنتور گاز روستایی تعویض شده است.

معاونت بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد از توجه دولت در گازرسانی به روستاها خبرداد و گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به گازرسانی روستاها دارد  و با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد  شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷  تعیین تکلیف شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت