پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آبان 1396 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 26540

واکنش معاون شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر؛

اصرار مردم و امام جمعه دیشموک سبب حفر چاه شد

صحبت های برخی مسئولان دیشموک غیرکارشناسی است و اصرار مردم و امام جمعه سبب حفر چاه در این منطقه ازدیشموک شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نگرانی برخی مسئولان از هزینه ۸۰۰ میلیونی برای حفر چاه بی‌نتیجه واکنش نشان داد و گفت: کارشناسان ما اعلام کرده بودند که احتمال دسترسی به منابع آب زیر زمینی در دیشموک ضعیف است.
به گزارش صدای جنوب ، مسعود مرادیان  صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر دهدشت با اشاره برخی اظهارنظرها در مورد احداث چاه تامین آب  شرب شهر  دیشموک اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب  استان تمامی تلاش خود را برای حفر و تجهیز چاه جدید تامین آب  شرب این شهر را  به‌کار گرفته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان پس از برگزاری چندین نشست تخصصی، مطالعات لازم را در رابطه با محل مناسب حفر چاه انجام دادند.

مرادیان ابراز کرد: با مطالعات و کارشناسی‌های به عمل آمده از منابع آب زیرزمینی دیشموک، منطقه فارتق در نزدیکی امامزاده میرسالار به عنوان تنها محل مناسب  و مطمئن برای حفر چاه جدید تشخیص داده شد و این موضوع  در نشست‌ها و مکاتبات مکرر به مسئولان آن شهر اعلام که  مستندات  آن نیز موجود است.

وی با بیان اینکه معارضات اجتماعی توسط سادات میرسالار مانع احداث چاه در منطقه فارتق شد، تصریح کرد: به دلیل اصرار و درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان این شهر از جمله امام جمعه دیشموک محل دیگری برای حفاری آزمایشی چاه آب با هماهنگی آب منطقه‌ای در نظر گرفته شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فلاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  احداث این چاه آزمایشی و عدم دسترسی به منابع آب زیرزمینی تاییدی بر نظرات کارشناسان شرکت‌های آب و فاضلاب  و آب منطقه‌ای بود.

وی در ادامه با  غیرکارشناسی خواندن صبحت‌های برخی مسئولان دیشموک در اتباط با هزینه‌های انجام شده در این رابطه اظهار کرد: پیش از این نیز کارشناسان ما اعلام کرده بودند که احتمال  دسترسی به منابع آب زیرزمینی در دیشموک به جز منطقه فارتق صعیف است.

مرادیان  با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با دغدغه و احساس مسئولیت کامل نسبت به تامین آب شرب شهروندان دیشموکی اقدام می‌کند، ابراز داست: انتظار می‌رود امام جمعه و مسئولان شهر دیشموک با ریش سفیدی و اقناع اهالی و کشاورزان منطقه فارتق و با استفاده از ابزارهای قانونی و قضایی امکان حفاری چاه در این منطقه را برای آبرسانی به  اهالی دیشموک فراهم آورند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت