پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1396 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 26677

دفاع رضاتوفیقی از فرزندان کهگیلویه؛

اگر معاونین استاندار از دو حوزه گچساران و بویراحمد انتخاب شوند قطعا نارضایتی به دنبال خواهد داشت

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:اگر چنین شایعاتی حقیقت دادشته باشد و معاونین استاندار از دو حوزه گچساران و بویراحمد انتخاب شوند قطعا نارضایتی به دنبال خواهد داشت .

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب: 

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نشست روز گذشته اصلاحطلبان این استان با استاندار به معنای حمایت این جریان از وی نیست .

سید ضیاءالدین رضا توفیقی با اشاره به نشست روز گذشته برخی از اعضای شورای هماهنگی اصلاحطلبان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان، گفت : نشست روز گذشته با استاندار استان جلسه دیدار و آشنایی و انجام گفت وگوهای مقدماتی بود و بیشتر بار سیاسی داشت .

وی اظهار داشت : این نشست به معنای حمایت ، تعامل ، گفتگوی مستقیم و طرح مطالبات و بیان درخواست های مردم از استاندار نبود .

وی تصریح کرد : چون تا کنون از سوی استاندار جدید استان هیچ عملی انجام نگرفته است مجمع شورای اصلاحطلبان استان نه میتوانند از وی حمایت کند و نه می توانند عملکرد وی را نقد کند.
این فعال سیاسی اصلاحطلب در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات کارها است، افزود : حمایت اصلاحطلبان از استاندار استان بستگی به عملکرد وی در آینده دارد .

رضا توفیقی دلیل صحبت نکردن خود در این نشست را نشانه اعتراض به استاندار ندانست، و گفت : چون دوستان دیگری در این نشست به میزان کافی ایراد سخن کردند و تذکرات لازم را مطرح نمودند ، دیگر نیازی به صحبت بیش از آن نبود .

وی از برگزاری نشست فعالین و روئسای شهرستانی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با استاندار در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد : در این نشست در صورت لزوم صحبت ها و خواسته های بحق مردم را به گوش استاندار خواهم رساند .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اخبار منتشره در خصوص تقسیم معاونت های استاندار بین حوزه های گچساران و باشت را گمانه زنی رسانه ای عنوان کرد، و اظهار داشت : اگر چنین شایعاتی حقیقت دادشته باشد و معاونین استاندار از دو حوزه گچساران و بویراحمد انتخاب شوند قطعا نارضایتی به دنبال خواهد داشت .

رضا توفیقی با تاکید بر اینکه در خصوص انتخاب معاونین استاندار با اصلاحطلبان هیچ مشورتی صورت نگرفته است، گفت : تا کنون نه در خصوص انتخاب معاونین استاندار و مدیران کل استان و نه در خصوص چگونگی تخصیص اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی با ما مشورتی صورت نگرفته است .

این فعال سیاسی اصلاحطلب با تاکید بر اینکه در تمامی زمینه ها باید عدالت رعایت شود، افزود : مدیران استانی باید برا اساس شایستگی ، لیاقت ، توانایی و سوابق کاری انتخاب شوند .

وی با بیان اینکه تاکید ما برای انتخاب مدیران استفاده از نیروهای بومی استان است، ادامه داد: هیچ بهانه ای برای استفاده نکردن از مدیران بومی و استفاده از مدیران غیربومی در مدیریت استان پذیرفتنی نیست .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : مدیران استانی باید باید از بین نیروهای بومی و با توزیع متوازن بین سه حوزه انتخابیه توسط استاندار انتخاب شوند .

رضا توفیقی با بیان اینکه هیچ شخصی از مشورت ضرر نخواهد کرد، افزود : استاندار استان نیز اگر با مجموعه هایی که در استان تاثیر گذارند مشورت نماید قطعا ضرر نکرده و حتما نتایج بهتری خواهد گرفت .

این فعال سیاسی اصلاحطلب با اشاره به برخی صحبت های مطرح شده توسط استاندار در محافل سیاسی و جلسات اخیر ، گفت : صحبت های مطرح شده توسط استاندار تا کنون امیدوار کننده بوده و امیدواریم به همین شکلی که گفته شده به این صحبت ها عمل شود .

وی در پایان تاکید کرد : اگر استاندار استان به وعده های داده شده و خط مشی ترسیم شده عمل کند قطعا موفق خواهند بود .خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت