پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آبان 1396 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 26736

دربازدید معاون فرماندار از مرکز فنی وحرفه ای کهگیلویه مطرح شد؛

آموزش های مهارتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارد

معاون فرماندار کهگیلویه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بر یادگیری اموزش های مهارتی تاکید نمود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

در چهارمین روز از هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای (۲۰لغایت۲۵ابان ماه)معاون فرماندار کهگیلویه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید و از نزدیک با فعالیت های آموزشی این مرکز اشنا ودرجریان مشکلات آن  قرارگرفت  .

اسلام خسروی  با اشاره به بحث اشتغال و آماربالای بیکاری جوانان   اظهارداشت : آموزش های مهارتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارد.

معاون فرماندار کهگیلویه روی اوردن دانش اموزان به رشته های علوم  تجربی را نگران کننده دانست و گفت:توسعه شهرستان هایی چون کهگیلویه باگرایش جوانان به مراکز فنی وحرفه ای واموزش های مهارتی تحقق می یابدونیازاست والدین دراین زمینه اگاهی داشته باشند.

خسروی افزود:دولت در بحث مراکز فنی وحرفه ای  کمک های فراوانی نموده است و امیدواریم با گرایش بیشترجوانان واستقبال انها  به مهارت آموزی و توسعه آموزش در کلیه سطوح  شاهد رونق کسب و کار در سطح شهرستان باشیم .

رییس مرکزفنی و حرفه اى کهگیلویه نیز  گفت:هم اکنون ۸ کارگاه در این مرکز فعالیت دارند وکار اموزش کاراموزان را انجام می دهند.

طاهردمسازافزود:متاسفانه برخی از کارگاه ها به دلیل  استقبال نکردن جوانان کاراموز  فعالیتی ندارند.

وی بیان کرد درسال جاری ۲۲۸هزارساعت آموزش  پبش بینی شده است که تاکنون ۸۷درصد آن  اجرا و یا درحال اجراست و تاپایان سال مابقی آن نیز انجام میشود.

دمساز ارائه آموزش های مهارتی به روستائیان را از دیگر فعالیت های مهم این مرکز ذکر کرد و افزود  : ارائه آموزش های مهارتی به روستائیان متناسب با نیازها و ظرفیت های منطقه می تواند نقشی تاثیر گذار در ایجاد اشتغال در سطح روستاهای شهرستان داشته باشد .

رییس مرکزفنی وحرفه ای کهگیلویه دوره های اموزشی این مرکز را کوتاه مدت وبلند مدت عنوان کرد و امادگی این مرکز را برای اجرای دوره های کاراموزی درادارات ودستگاه های مختلف اعلام نمود.

وی دوری مرکز و ایاب وذهاب کاراموزان وهمچنین نبود خط تلفن را از مهمترین مشکلات بیان کرد.

در ادامه معاون  فرماندار کهگیلویه  از کارگاه های آموزشی برق خودرو ، تاسیسات ، جوشکاری، برق ساختمان   بازدید کرد وبر همکاری فرمانداری ومدیران دستگاه های اجرایی بااین مرکز تاکید کرد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت