پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1395 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 2674

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

بخش خصوصی دیر بجنبد پروژه‌ها به غیربومی‌ها واگذار می‌شود

این طرح‌ها پس از تکمیل تا مدتی در اختیار بخش غیر دولتی قرار می‌گیرند تا سرمایه و سود خود را برگردانند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برخی از پروژه‌های نیمه تمام این استان برای تکمیل به بخشش غیردولتی واگذار می‌شود خطاب به فعالان بخش خصوصی، گفت: بخش خصوصی دیر بجنبد پروژه‌ها به غیربومی‌ها واگذار می‌شود.

خبرگزاری فارس: خادمی: بخش خصوصی دیر بجنبد پروژه‌ها به غیربومی‌ها واگذار می‌شود

به گزارش صدای جنوب  به نقل از فارس، عصر درشنبه و به ریاست سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمدنشست واگذاری طرح‌های نیمه تمام تملک دارایی سرمایه‌ای به بخش غیر دولتی با حضور مسوؤلان و فعالان حوزه بخش خصوصی برگزار شد.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی استان که اکنون نیمه‌تمام هستند به بخش غیر دولتی برای تکمیل واگذار می‌شوند، اظهار کرد: انتظار می‌رود که فعالان بخش غیر دولتی استان در این کار شرکت داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اتمام حجت با بخش غیر دولتی استان برای اقدام در این زمینه گفت: اگر دیر بجنبید و خود بومی‌ها وارد عمل نشوند ممکن است که سرمایه‌گذاران غیر بومی وارد شوند.

خادمی اضافه کرد: اگر فردا روزی این پروژه‌ها به دلیل عدم تمایل سرمایه‌گذاران و بخش غیر دولتی استان به غیر بومی‌ها واگذار شود نباید حرف و حدیثی بعد از آن در استان داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به حجم بالای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در کشور گفت: تعدادی از این پروژه‌ها هم در استان ما وجود دارند که از بخش غیردولتی برای ساخت و تکمیل آن‌ها دعوت به عمل می‌آوریم تا بتوانند با ساخت آن‌ها و سوددهی پس از اجرا سرمایه خود را برگردانند.

به گزارش فارس؛ در این نشست توسط دستگاه‌های مختلف پروژه‌های نیمه تمام عمرانی برای واگذاری به بخش غیردولتی برای اتمام پروژه‌ها معرفی شد.

پروژه‌هایی مانند هتل ورزش یاسوج، پیست اسکی کاکان، بیمارستان بزرگ یاسوج، پروژه آبرسانی به لیکک، تالار بزرگ مرکزی شهر یاسوج و برخی پروژه‌های دیگر از طرح‌های نیمه تمامی بودند که استان آمادگی واگذاری آن‌ها را برای تکمیل توسط بخش خصوصی اعلام کرد.

این طرح‌ها پس از تکمیل تا مدتی در اختیار بخش غیر دولتی قرار می‌گیرند تا سرمایه و سود خود را برگردانند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت