پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آبان 1396 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 26765

جزییات جدید استخدام دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد + تعداد و رشته های مورد نیاز

دکتر ایلامی با عنوان اینکه اغلب این نیروها برای بیمارستان های جدید استان در نظر گرفته شده اند، یادآور شد: آزمون حد نصاب نمره خواهد داشت و بومی به صورت شهرستانی در این آزمون محاسبه می شود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب: 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آزمون استخدامی پیمانی جدید که بر اساس اعلام سرپرست  اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ۲۵ آبان ماه منتشر می شود؛ در مجموع ۲۲۹ نفر جذب این دانشگاه خواهند شد.

به گزارش صدای جنوب،دکتر اورنگ ایلامی افزود: از این تعداد در رشته های پرستاری۸۵نفر، اتاق عمل۱۴نفر، هوشبری۸نفر، پرتوشناسی۷نفر، علوم آزمایشگاهی۱۱نفر، ماما۱۹نفر، پزشک عمومی۹نفر , متخصص طب اورژانس۲نفر جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین در رشته های تحصیلی پذیرش و مدارک پزشکی ۵نفر، داروساز۳نفر، روانشناس۳نفر، تغذیه ۴نفر، تجهیزات پزشکی ۲ نفر،  بهداشت محیط ۲ نفر، بهداشت حرفه ای ۱نفر و کارشناس و کاردان فوریت های پزشکی نیز ۴ نفر از طریق این آزمون استخدام می شوند.

وی تاکید نمود: با تلاش های صورت گرفته در این آزمون نیروهای اداری، مالی و فنی هم، جذب خواهند شد که این رشته ها، شامل  کارشناس پژوهشی ۲نفر، کارشناس آموزشی و فرهنگی ۳نفر، رشته های اداری و مالی ۲۹ نفر، روابط عمومی ۲نفر، تاسیسات ۵ نفر و کارشناس کامپیوتر ۹ نفر است.

دکتر ایلامی با عنوان اینکه اغلب این نیروها برای بیمارستان های جدید  استان در نظر گرفته شده اند، یادآور شد: آزمون حد نصاب نمره خواهد داشت و  بومی به صورت شهرستانی در این آزمون محاسبه می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت