پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1396 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 26894

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام:

بسیجی بودن متعلق به گروه یا جریان خاصی نبوده و نیست

هرکس که در ذهن خود مبحث کمک رسانی و محرومیت زدایی را بپرورد،بسیجی است و بسیجی بودن متعلق به گروه یا جریان خاصی نبوده و نیست.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام در جلسه هماهنگی هفته بسیج مستضعفان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،گفت:امروز انقلاب برکات زیادی داشته که یکی از آنها بسیج است و سایرکشورهای دنیا هم که ازاین تفکر بهره برده اند، توانسته اند درمقابل مستکبرین مقاومت کنند.

به گزارش صدای جنوب ،سیدحمزه محقق زاده  بابیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون جانفشانی های رزمندگان و شهدا هستیم، اظهار داشت:گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام بسیار حائز اهمیت است و به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

وی  با اشاره به برنامه ها و فعالیت های این هفته،اظهار داشت:عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با تعدادی از خانواده ای شهدا و جانبازان بسیجی، اجتماع عظیم بسیجیان در مصلا،اعزام تیم های درمانی امدادی به مناطق محروم، برپایی نسشست های بصیرتی و روشنگری با حضور بسیجیان  از جمله   برنامه های این هفته می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام افزود:از دیگر فعالیت ها و برنامه های بسیج در شهرستان چرام می توان به برگزاری کوهپیمایی بسیجیان،یادواره های دو بخش چرام و سرفاریاب ،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه و غیره اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:هرکس که در ذهن خود مبحث کمک رسانی و محرومیت زدایی را بپرورد،بسیجی است و بسیجی بودن متعلق به گروه یا جریان خاصی نبوده و نیست.

محقق زاده  در پایان گفت:امیدواریم همواره در تقویت این ذخیره الهی و هم چنین تحقق تفکر الهی و معنوی بسیج  که از آرمان های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، کوشا باشیم.

منبع:پایگاه خبری چرام

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت