پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آبان 1396 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 26927

مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت:

با جذب۲بازیکن سوری حضور قدرتمندی درمسابقات لیگ برتر ایران خواهیم داشت /قدردان حمایت نماینده کهگیلویه بزرگ هستیم

مربی فرازبام در مورد مشکلات مالی و حامیان مالی نیز گفت: در فصل جاری تمامی هزینه های تیم های هندبال فرازبام خائیز از جیب شخصی خودمان هزینه خواهد شد که البته قدردان حمایت های مالی ومعنوی نماینده کهگیلویه بزرگ هستیم.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

نشست خبری مدیران باشگاه فرازبام خائیزدهدشت برگزارشد.

در این نشست خبری رضا نیکوئی مدیر ورزش وجوانان کهگیلویه،مجید پارسائی مدیرعامل و مربی تیم هندبال فرازبام و مهدی رهبری سرمربی این تیم حضور داشتند.

رضا نکوئی مدیر ورزش وجوانان کهگیلویه گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران همیشه ودر همه حال یار ویاور ورزش شهرستان بودند و در حقیقت اگر نبود تلاش این عزیزان مشکلات فراوانی داشته وخواهیم داشت.

وی افزود از دوستان زحمتکش عرصه رسانه انتظار داریم تیم هندبال فرازبام را در مسابقات پیش رو جدا حمایت کنند و اداره ورزش وجوانان کهگیلویه نیز تمام تلاش خود را جهت حمایت از این تیم به کار خواهد بست.

 

مجید پارسائی مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در ادامه این نشست گفت: در مدت چهار سال فعالیت باشگاه هندبال فرازبام خائیز توانستیم مطابق برنامه های تدوین شده به موفقیت های بزرگی از جمله ؛در مقطع خردسالان برای اولین بار توانستیم مقام دوم کشور را در شهر شیراز به دست بیاوریم در مسابقات منطقه هفت کشور تنها شهرستانی بودیم که با دو تیم شرکت کردیم که اول وسوم شدیم که افتخار بزرگی بود.

پارسائی گفت : با توجه به اینکه برخی آسیب های اجتماعی از قبیل خودکشی و مصرف مواد مخدر در شهر کوچک و محروم دهدشت به سنین زیر ۱۵سال کشیده شده ورزش می تواند با ایجاد محیطی پرنشاط وهیجان انگیز نسبت به جذب جوانان ونوجوانان به سمت ورزش ودوری از مولفه های آسیب زا کم کند.

پارسائی افزود: در رده ی جوانان اولین بار مقام سوم کشور را بدست آوردیم و در رده ی نوجوانان اول استان و دوم منطقه ۷کشور شدیم و هم اکنون نیز ۱۴۰بازیکن در رده های مختلف سنی در حال آموزش یا آموزش دیده هستیم.

مدیرعامل فرازبام در ادامه افزود : در صورت حمایت از تیم هندبال فرازبام آینده بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود.

پارسائی دعوت از یک بازیکن فرازبام به اردوی تیم ملی نوجوانان را اقدامی بسیار خوب دانست وافزود : خوشبختانه با توجه به اینکه در قسمت سخت افزار مشکلاتی داریم ولی اعتمادی خوبی بین ما وخانواده ها وجود دارد تا حدی که ترافیک سنگینی در ثبت نام و پذیرش ورزشکاران هندبالیست یا علاقمند به هندبال جهت پذیرفتن وجود دارد ودرصدد هستیم در صورت امکان چنین مشکلی را برطرف سازیم.

مربی فرازبام در مورد مشکلات مالی و حامیان مالی نیز گفت: در فصل جاری تمامی هزینه های تیم های هندبال فرازبام خائیز از جیب شخصی خودمان هزینه خواهد شد که البته قدردان حمایت های مالی ومعنوی نماینده کهگیلویه بزرگ  هستیم.

وی ادامه داد: هیچگاه حمایت های بی دریغ اصحاب رسانه شهرستان در ایجاد شور وشعف در جریام مسابقات دسته یک یادمان نمی رود و انتظار داریم امسال بیش ار پیش جهت حمایت از هندبال شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

پارسائی در پایان گفت: با به خدمت گرفتن دو بازیکن سوری و با تیم قدرتمندی می رویم تا انشالله امسال برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان شاهد حضور یک تیم در سطح لیگ برتر ورزش ایران باشیم وضمن اینکه مجددا از رسانه های شهرستان جهت تحقق این مهم دعوت می کنم باید بگویم انشالله با قول های مساعدی که از طرف فرماندار شهرستان کهگیلویه،نماینده کهگیلویه بزرگ و فدراسیون هندبال گرفتیم انشالله درصورت راهیابی به دور نهایی میزبان هشت تیم نهایی در دهدشت باشیم.

در ادامه این نشست مهدی رهبری سرمربی تیم فرازبام خائیز گزارشی از عملکرد یکساله خود و موفقیت های این باشگاه در رده های مختلف بیان کرده وگفت: کار سخت آدم های سخت می خواهد و هرجا کار کردم با سختی های زیادی رو به رو بودم و باور دارم باید سختی ها را آسان کرد .

سرمربی سابق تیم ملی وجوانان هندبال ایران افزود: وقتی یکسال پیش برای اولین بار به دهدشت آمدم استعداد عجیب جوانان ونوجوانان این منطقه در هندبال برای من جالب بود و با تلاش فراوان و پشتکار زیاد کاری کردیم که امروز اکثر حریفان از نام هندبال دهدشت می ترسند و جالب تر اینکه امروز دیگر دهدشت در هندبال اصلا ناشناخته نیست.

رهبری در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مادی ومعنوی نماینده کهگیلویه بزرگ گفت : اصحاب رسانه وخبرنگاران قشر محبوب جامعه هستند و امیدوارم با حمایت ههای شما به موفقیت های بزرگی برسیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت