پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آبان 1396 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 26955

در بازدیدازپروژه گازرسانی به قلعه رییسی مطرح شد

هاشمی پور:در دهه فجر شهر قلعه رئیسی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شود

روند گازرسانی به این بخش‌ها با پیشرفت خوبی در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا دهه فجر شهر قلعه رئیسی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران استانی وشهرستانی از پروژه گازرسانی به قلعه رییسی ودیشموک بازدید کرد.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا دهه فجر سال جاری شعله گاز به بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه خواهد رسید.

 هاشمی پور  ادامه داد:روند گازرسانی به این بخش‌ها با پیشرفت خوبی در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا دهه فجر شهر قلعه رئیسی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شود.
وی تأمین سوخت پایدار، جلوگیری از قطع درختان جنگلی، رفع نارضایتی‌های مردم این مناطق، کاهش مصرف بی‌رویه سوخت فسیلی و تسریع در توسعه همه جانبه را از مهمترین فواید گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و روستاهای اقماری در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.
هاشمی پور بر زمان بندی درست مسئولان با توجه به فصل سرما و آغاز بارندگی نیز تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید طرح گازرسانی به ۲ شهر قلعه رئیسی و دیشموک و روستاهای تابعه را یکی از طرح‌های مهم گازرسانی استان دانست و گفت: عملیات اجرایی فاز سه با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردر یال پیشرفت خوبی دارد.
رحمان خادم تصریح کرد: ۷۴ کیلومتر باید جاده سازی در این مسیر اجرایی شود که ۱۶ کیلومتر در فاز اول و دوم به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به اینکه عملیات لوله گذاری شهر دیشموک به اتمام رسیده است افزود: عملیات لوله گذاری شهر قلعه رئیسی تا یک هفته آینده آغاز خواهد شد.
خادم تصریح کرد: با اولویت بندی روستاهای در مسیر کار شبکه گذاری آنها نیز انجام خواهد شد.
در شهر قلعه رئیسی ۷۳۲ خانوار و در دیشموک ۹۷۸ خانوار در انتظار گازرسانی هستند.
طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی ۷۳ کیلومتر و دیشموک ۹۰ کیلومتر است و باید ۱۶۰ روستا در حریم ۱۵ کیلومتری این ۲ شهر گازرسانی شوند.
بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه با یاسوج مرکز، کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارند و سخت گذر بودن راه ارتباطی این بخش‌ها اجرای طرح گازرسانی این منطقه را هزینه برکرده بود.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت