پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 خرداد 1395 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 2701

ارزوهای مردم قلعه رئیسی ودیشموک رنگ واقعیت می گیرد;

هوشنگ صیدالی:آغاز کار لوله‌گذاری گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک از هفته آینده

صیدالی طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی را ۷۰ کیلومتر و دیشموک را ۹۵ کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۶۰ روستا در حریم ۱۵ کیلومتری این دو شهر در فاز دوم گازرسانی خواهند شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار لوله‌گذاری گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک از هفته آینده آغاز خواهد شد، یادآور شد: تمام امورات برای لوله‌گذاری انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۵ در فاز اول شهرهای قلعه‌رئیسی و دیشموک و روستاهای در مسیر این خط لوله گازرسانی شوند.

 هوشنگ صیدالی ظهر امروز در سفر به چاروسا و در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک اظهار داشت: کوهستانی و سخت گذر بودن و نیز پراکندگی روستاها شرایط را برای اجرای طرح گازرسانی به این منطقه با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهره‌مندی از نعمت گاز طبیعی حق مردم این منطقه است، بیان کرد: اجرای این طرح یک خدمت ماندگار برای دولت خواهد بود.وی افزود: با گازرسانی به این مناطق، شاهد رفع مشکلات کنونی در حوزه قطع درختان جنگلی و نگرانی‌های مردم منطقه خواهیم بود.

صیدالی طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی را ۷۰ کیلومتر و دیشموک را ۹۵ کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۶۰ روستا در حریم ۱۵ کیلومتری این دو شهر در فاز دوم گازرسانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه کار لوله‌گذاری گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک از هفته آینده آغاز خواهد شد، یادآور شد: تمام امورات برای لوله‌گذاری انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۵ در فاز اول شهرهای قلعه‌رئیسی و دیشموک و روستاهای در مسیر این خط لوله گازرسانی شوند.قلعه رئیسی و دیشموک با جمعیت ۴۵ هزار نفری در ۲۹۰ کیلومتری مرکز استان یاسوج قرار دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت