پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آذر 1396 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 27130

با اولین بارش برف؛

جوخانه سرفاریاب سفید پوش شد

به رانندگانی که از ان مسیر قصد عبور دارند توصیه می شود حتما از تجهیزات زمستانی در خودروی خود مطمئن باشند ضمن اینکه حتما از سالم بودن بخاری خودرو یقین داشته باشند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:
با ورود سامانه بارشی از روز گذشته  بارش ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و گزارش ها حکایت از بارش های مناسب در ساعات اخیر در اکثر نقاط استان دارد.
به گزارش صدای جنوب ، بر اساس تصاویر ارسالی محور جوخانه در شهرستان چرام  شاهد بارش شدید برف می باشد که نیروهای راهداری این شهرستان با اقدامات فوری ، سعی در باز نگه داشتن جاده را دارند.
بنابر این گزارش ، این راهداران خواستار توجه جدی رانندگانی که از این مسیر قصد تردد دارند ، شده اند و تجهیز خودرو به همه ی امکانات لازم خصوصا زنجیر چرخ و پر بودن باک خودرو از سوخت را ضروری می دانند.
بخشدار سرفاریاب هم دقایقی پیش گفت : بارش برف در محور چرام به یاسوج ادامه دارد و راهداران به همراه مسئول راهداری شهرستان در مسیر حضور دارند و اقدام به برف روبی می نمایند که خوشبختانه جاده تاکنون باز نگه داشته شده است اما احتمال مسدود شدن آن وجود دارد.
آتش سودا افزود : به رانندگانی که از ان مسیر قصد عبور دارند توصیه می شود حتما از تجهیزات زمستانی در خودروی خود مطمئن باشند ضمن اینکه حتما از سالم بودن بخاری خودرو یقین داشته باشند.
وی گفت : کسانی که همراه خود بیمار دارند حتما مسیرهای گرمسیری را انتخاب نمایند هر چند توصیه ما به همه ی رانندگان عزیز این است که در چنین شرایطی از مسیرهای گرمسیری استفاده کنند .
علمداردستوررییس جمعیت هلال احمرچرام نیز ازامادگی کامل امدادگران این جمعیت برای کمک به خودروهای گرفتاردربرف خبرداد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت