پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1396 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 27235

پیش از خطبه های نماز جمعه دیشموک عنوان شد؛

مدیر اداره جهاد کشاورزی کهگیلویه:به متقاضیان پرورش گیاهان دارویی تسهیلات پرداخت می شود

تقوی با اشاره به اینکه توزیع بذر کلزا انجام وکشت ان هم ترویج شده است خاطرنشان کرد:اولویت کشت کلزا از هفته گذشته در سطح شهرستان انجام شده وتعهد امسال قریب به ۷۰۰هکتارمیباشد که امیدوارم ۳۰۰هکتار ان عملیاتی شود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

رییس جهادکشاورزی کهگیلویه قبل از خطبه های نمازجمعه دیشموک سیاست های این اداره رادر بخش کشاورزی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دیشموک صدای جنوب، سیدعمران تقوی گفت: سیاست های ما در بخش کشاورزی حمایت از محصولات استراتژیک گندم،جو،کلزا است بطوری که به ۲۵%نسبت به سال قبل افزایش تولید برسیم.
تقوی با اشاره به اینکه توزیع بذر کلزا انجام وکشت ان هم ترویج شده است خاطرنشان کرد:اولویت  کشت کلزا از هفته گذشته در سطح شهرستان انجام شده وتعهد امسال قریب به ۷۰۰هکتارمیباشد که امیدوارم ۳۰۰هکتار ان عملیاتی شود.
رییس جهادکشاورزی کهگیلویه به حمایت دولت از روستاییان پرداخت و ادامه داد با تمهیداتی به روستاییان جهت توسعه بخش کشاورزی  واشتغالزایی  تهسیلاتی بانرخ  ۵%از طریق نهاد ریاست جمهوری وبا مشارکت بانک سینا ،توسعه تعاون و قوامین پرداخت خواهد شد.
وی از امادگی جهاد کشاورزی جهت برگزاری کلاسهای اموزشی وتوجیهی درهرزمینه ای که کشاورزان استقبال کنند خبرداد و تاکید کرد در زمینه کاشت ،داشت وبرداشت محصولات استراتژیک گندم و جو کلاس هایی برگزار و این روند ادامه خواهد داشت.
تقوی نوسازی جایگاههای دامی و اصلاح نژاد دام های سبک، اجرای سیستم ابیاری تحت فشارو تکمیل ایستگاه پمپاژ گرده پی وپاتاوه اجم تا دهه فجر امسال را به شرط انجام تعهدات مردم وهمکاری انها ازجمله برنامه های اداره جهادکشاورزی بیان کرد.
این مسیول ادامه داد:در جهت توسعه باغات در اراضی شیبداراین امادگی وجود دارد که اراضی مستعد شناسایی ،تشکیل پرونده واز طریق اداره جهاد کشاورزی ومنابع طبیعی اقدامات لازم انجام شود.
سیدعمران تقوی گفت: به متقاضیان پرورش گیاهان دارویی تسهیلات مناسبی اعطا می شود.
وی درپایان از امادگی جهت معرفی متقاضیان برای اخذ پروانه اب به منظور تامین اب اراضی خرد و  کلان خبرداد.

درادامه حجت الاسلام راوند خطیب نماز جمعه شهر دیشموک نیز ضمن تقدیر و تشکر از تقوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به خاطر پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه گزارش کشاورزی در منطقه دیشموک عنوان کرد: خیلی خوب است که بقیه مدیران همانند این مسؤول نسبت به خواسته و مطالبات مردم منطقه دیشموک گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

خبرنگار:محمدجوادرحیمی نژاد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت