پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1396 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 27273

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

اگر شاهد پیروزی رزمندگان اسلام هستیم چیزی جز ولایت‌محوری نیست

اگر آن روز سردارسلیمانی محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته بسیج به همه مردم استان و نمازگزاران یاسوجی اظهار کرد: این هفته به نام نامی همه مجاهدان اسلام نام‌گذاری شده و هفته‌ای است که یادآور و خاطره جانفشانی رزمندگان مدافع اسلام است.

سردار یدالله بوعلی به  پیروزی رزمندگان در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: خبیثان روزگار امروز به درک واصل شدند و هر چه که در سر داشتند نقش بر آب شد.

وی به نکاتی در خصوص نام این هفته اشاره کرد و گفت: بسیج با دوراندیشی امام تشکیل شد و امروز ما ثمره بسیج را به صورت میدانی می‌بینیم و شاهدیم که آن چه را امام پیش‌بینی کرده بود امروز به خوبی در دفاع از اسلام و مسلمانان می‌بینیم.

بوعلی با بیان اینکه بسیج یک باور است افزود: باوری که محب به اهل بیت دارد و از ویژگی‌های بسیج است و امام در وصف بسیج بهترین جملات را دارد از جمله این که بسیج لشکر مخلص خداست.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا در وصف بسیج تصریح کرد: به فرموده معظم له بسیج احساس تکلیف در همه لحظات است و فرقی هم بین مرد و زن نیست البته کارها ممکن است که مختلف باشد امام مسوولیت یکی است و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد بسیج حضور دارد و ما آحاد ملت را عضو بسیج می‌دانیم.

وی به جلسه‌ای که بسیجیان در دیدار با مقام معظم رهبری داشتند اشاره کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب بسیج را فراتر از سازمان می‌دانند زیرا فکر بسیج فراتر از سازمان است.

این فرمانده ارشد نظامی به سایر ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و سازندگی و نظامی و دفاعی و اجتماعی حضور دارد و به همین خاطر است که مردم بسیج را دوست دارند چرا که رفتار و عملکرد بسیجی ریشه در رفتار و عملکرد ائمه معصومین دارد.

بوعلی با اشاره به این که هر جا ندای کمک مسلمین بلند است بسیجی حاضر است افزود: بسیجی هرگز نمی‌گوید سرنوشت دیگر ملت‌ها به ما ربطی ندارد و شاهدیم که در سال‌های اخیر حضور داشته‌اند و شاهد آن، همه شهیدانی هستند که جان خود را تقدیم کردند.

وی به ایثارگری شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت راه آن‌ها راه امیرالمومنین(ع) است و دنیا و مادیات برای آن‌ها ارزشی نداشت.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با درود به روح شهید ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز اگر شاهد پیروزی رزمندگان اسلام هستیم چیزی جز ولایت‌محوری نیست.

وی به گفته سردار سلیمانی در خصوص نابودی داعش ظرف دو ماه اشاره کرد و گفت: اگر آن روز سردار محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.

سردار بوعلی با بیان اینکه روز به روز شاهد هستیم که شیعیان با جوشش بیشتر در این راه قدم می‌گذارند تصریح کرد: این حقیقت نورانی راه سیدالشهداست و امروز اگر پیروزی رقم می‌خورد به دلیل حضور در راه نورانی اباعبدالله است و امروز در مقابل قدرت همه دنیا هر روز این پرچم برافراشته‌تر خودنمایی می‌کند و شاهد زوال قدرت‌های مادی در جهان هستیم.

وی گفت: در شرایطی که دور هم می‌نشینند و اتحادیه عرب تشکیل می‌دهند و جلسه در ریاض می‌گذارند نتیجه آن پیروزی رزمندگان اسلام می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت