پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1396 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 27276

امام جمعه دهدشت دردیدار فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه کهگیلویه؛

مردم سپاه را دوست دارند/اقتدار ایران اسلامی داعش را نابود کرد

علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن، این اقتدار ایران اسلامی بود که فتنه کبیر را برداشت و سپاه و بسیج بود که این فتنه را سرکوب و دشمن را به زانو درآورد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

به مناسبت هفته بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت به همراه پرسنل این ناحیه با امام جمعه دهدشت  دیدارکردند.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار جهانی، این پیروزی را مرهون تلاش بسیجیان، سپاه و شهدای مدافع حرم عنوان کرد.

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از افکارهای الهامی حضرت امام خمینی(ره) مسئله سپاه بود که در کشور راه‌اندازی کرد و به عنوان معجزه‌ای از انقلاب از آن یاد می‌شود.

وی بیان کرد: اگر سپاه و بسیج نبود مشکلات زیادی گریبانگیر نظام می‌شد و توطئه‌های دشمن این نظام را از پای در می‌آورد، اما با همه این توطئه‌ها، نظام ما با اقتدار بیشتر به حیات خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسینی، داعش را طراحی شده آمریکا و اسرائیل دانست و با بیان اینکه آل سعود موجودی عقب‌مانده که استکبار برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده ابزاری می‌نماید، گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن، این اقتدار ایران اسلامی بود که فتنه کبیر را برداشت و  سپاه و بسیج بود که این فتنه را سرکوب و دشمن را به زانو درآورد.

امام جمعه دهدشت، از آمریکا به عنوان دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی یاد و با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و مدام در حال توطئه است، افزود: بسیج و سپاه به عنوان عناصر فعال در همه عرصه‌ها باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

وی حضور سپاه در همه عرصه‌ها را مهم خواند و خاطرنشان کرد: مردم سپاه رادوست دارند و ما باید به عنوان بسیجی پاسدار نظام و انقلاب باقی بمانیم.

سرهنگ سعیدبرومندزاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه نیزباقدردانی ازرهنمودهای امام جمعه دهدشت گفت:مجموعه سپاه ناحیه کهگیلویه همواره ارتباط تنگاتنگی با ایمه جمعه شهرستان دارد وازنصایح و رهنمودهای انهادرجهت پیشبرد امور استفاده می کند.

درادامه این دیدار ساختمان جدید نماز خانه و سالن جلسات سپاه ناحیه کهگیلویه که به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شده  افتتاح شد.

برومندزاده اظهارداشت:ظرفیت سالن جلسات ۶۰ نفروظرفیت نمازخانه نبز۲۰۰نفر می باشد.

وی احداث نمازخانه و سالن جلسات را حاصل کار جهادی عنوان کرد و گفت دراین زمینه اعتبارخاصی اختصاص داده نشد و اعتباراز محل داخلی سپاه ناحیه کهگیلویه تامین و هزینه شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت