پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1396 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 27486

در اجتماع باشکوه بسیجیان بویراحمد عنوان شد

آیت الله ملک حسینی:دشمنان با الگو شدن بسیج مخالف هستند/سرداربوعلی:درهر عرصه‌ای که بسیج احساس تکلیف کند وارد میدان می‌شود

نماینده ولی درکهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج، نظامی است که برای صیانت از آرمان هایش در کنار ارتش و سپاه پاسداران، شجره طیبه‌ای را بنیان نهاد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

اجتماع بسیجیان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باشکوه ترازهمیشه برگزار شد.

دراین اجتماع نماینده ولی درکهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج، نظامی است که برای صیانت از آرمان هایش در کنار ارتش و سپاه پاسداران، شجره طیبه‌ای را بنیان نهاد.
ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: امام خمینی (ره) یک نیروی نظامی بزرگ از مردم را وارد عرصه مقاومت و مقابله کرد که توانست در کنار ارتش و سپاه پاسداران جنگ تحمیلی را به پیروزی برساند و این نیرو بسیج بود.

وی بیان کرد: داعش با فراخوانی نیرو از ۸۹ کشور جهان و با تفکر ضد دین و تشییع، اما به نام دین و اسلام شکل گرفت و فعالیتش در جهت تحقق اهداف دشمن بود.
نماینده، ولی درکهگیلویه وبویراحمد افزود: آن‌ها می‌خواستند سوریه را طی سه ماه و عراق را در یک ماه فتح کنند، اما معادلات آن‌ها به هم خورد و شکست سنگینی متحمل شدند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اضافه کرد: دشمنان با الگو شدن بسیج مخالف هستند، زیرا تفکر بسیجی قابل ویران شدن نیست.
وی افزود: بسیج در کنار رسالت دفاع از نظام و ولایت، فریاد علیه استکبار را جزو وظایف خودش می‌داند.
فرمانده سپاه فتح استان هم در این آیین گفت: این اجتماع عظیم شامل کارکنان، دانش آموزان، دانشگاهیان، ورزشکاران، عشایر، کارمندان و بانوان بود.

سردار بوعلی با بیان اینکه درهر عرصه‌ای که بسیج احساس نیاز و تکلیف کند وارد میدان می‌شود افزود: بسیجیان در این اجتماع بزرگ، آمدند تا بگویند همانطور که در جبهه مقاومت اثبات کردیم که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم، در هر زمان و در هر مکان، به موقع وارد میدان می‌شویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت