پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آذر 1396 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 27508

غرق شدن ۲ کودک در سیلاب کلوار لوداب

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دو کودک ۳ساله و ۴ونیم ساله در منطقه سیلاب کلوار (لوداب) خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دو کودک ۳ساله و ۴ونیم ساله در منطقه سیلاب کلوار (لوداب) خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، جلال پورانفرد با بیان اینکه این حادثه بعد از ظهر امروز به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه این حادثه  یک کودک را به کام مرگ کشاند و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

وی افزود: در پی اعلام این خبر، فورا یک دستگاه آمبولانس از منطقه مارگون به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ مرکز استان بیان کرد: کودک غرق شده که توسط ماشین شخصی به درمانگاه بونه پهن انتقال داده شده بود، توسط آمبولانس ۱۱۵ به سمت مرکز درمانی اعزام و در طول مسیر با توجه به وضعیت وخیم مصدوم در ساعت ۱۳و۵۰دقیقه درخواست بالگرد هوایی شد.

 

پورانفرد تصریح کرد: کودک غرق شده ای که توسط بالگرد انتقال داده شد، سطح هوشیاری پایینی داشته و در مسیر دچار تشنج شدکه توسط تکنسین بالگرد اقدامات درمانی لازم، مانیتورینگ و اکسیژن درمانی انجام و بیمار، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی کودک ۳ساله در این حادثه فوت کرد، که از محل حادثه به مراکز درمانی انتقال داده نشد و گزارشی هم دراین زمینه به اورژانس۱۱۵ اعلام نشده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت