پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1396 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 27709

هزینه سفر ایرانی‌ها برای دیدن جام جهانی روسیه چقدر است؟

مشاهد ۳ بازی ایران در جایگاه درجه ۲ و اقامت در هتل ۴ ستاره نزدیک به ۱۸ میلیون تومان و هزینه مشاهده ۳ بازی در جایگاه درجه یک به همراه اقامت در هتل ۵ ستاره نزدیک با ۲۲ میلیون تومان است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید بازیهای تیم ملی در جام جهانی را از نزدیک ببینید بد نیست گزارش باشگاه خبرنگاران درباره هزینه های سفر به روسیه را بخوانید. به نوشته این سایت، تا پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی نمی توان از قیمت قطعی برای سفر به روسیه در جام جهانی صحبت کرد اما برخی از تور ها قیمت تقریبی خود را به این صورت اعلام کرده اند:
*هزینه مشاهده ۳ بازی تیم ملی کشورمان در رقابت های جام جهانی فوتبال در جایگاه درجه ۳ و اقامت در هتل ۳ ستاره تقریبا ۸ میلیون تومان
*مشاهد ۳ بازی ایران در جایگاه درجه ۲ و اقامت در هتل ۴ ستاره نزدیک به ۱۸ میلیون تومان و هزینه مشاهده ۳ بازی در جایگاه درجه یک به همراه اقامت در هتل ۵ ستاره نزدیک با ۲۲ میلیون تومان است.
البته این قیمت ها قطعی نیست و هم اکنون بیشتر آژانس های مسافرتی اعلام قیمت مشاهده این رقابت ها و اقامت در روسیه را به پس از مراسم قرعه کشی و مشخص شدن شهر های میزبان برای تیم ملی کشورمان موکول کرده اند. همچنین حداقل زمان برای مشاهد هر ۳ بازی ایران را باید ۱۵ روز در نظر گرفت و با توجه به هتل محل اقامت و درجه بلیت جایگاه ها می توان قیمت را به صورت تقریبی از ۸ تا ۲۲ میلیون تومان در نظر گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت