پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1395 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 2780

عدل هاشمی پور دربازدیدازسازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد:

تلاش خدمتگذاران نظام در سنگر بهزیستی قابل تقدیر است

دراولین دیداراز دستگاه های اجرایی استان، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ درسازمان بهزیستی استان حضوریافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از ستاد مرکزی بهزیستی استان بازدید و با مدیرکل، معاونین و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور در اولین دیدار خود از دستگاههای اجرایی استان، ضمن تأکید بر تلاش خالصانه و صادقانه مجموعه بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه معلولین و نیازمندان و بی سرپرستان اظهار کرد: تلاش خدمتگذاران نظام در سنگر بهزیستی قابل تقدیر است .

وی با اشاره به اینکه نیاز است تا برای تحت پوشش قراردادن نیازمندان دریافت خدمات با این سازمان همکاری بیشتر و گسترده تری صورت گیرد، از اعلام آمادگی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این موضوع خبر داد.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس در ادامه ضمن آگاهی از وضعیت اقدامات و عملکرد بهزیستی استان در خدمت به جامعه هدف تصریح کرد: کارکنان و نیروی انسانی شاغل در بهزیستی با توجه به سختی کار و شغلشان می بایست مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

همچنین وی از خدمات استاندار و مجموعه مدیران اجرایی استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان نیز در این دیدار گزارشی از تعداد مددجویان در سطح استان و شهرستانها و عملکرد بهزیستی استان ارائه کرد.

سید علیرضا موسوی امجد با تقدیر از حسن توجه سردار عدل هاشمی نسبت به انتخاب سازمان بهزیستی به عنوان اولین دستگاه برای بازدید ابراز امیدواری کرد تا با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شاهد اتفاقات خوبی در این نهاد عام المنفعه باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت