پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1396 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 27815

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه:

در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال مطالبات بانکی وصول شد

یاری زاده یکی از وظایف اصلی واحد اجرائیات را وصول مطالبات بانکی دانست و گفت: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال مطالبات بانکی وصول شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه دربازدید نماینده مردم درمجلس و مدیرکل ثبت اسنادواملاک استان گفت: این نهاد به چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده خدمات ثبتی لازم را ارائه می کند.
به گزارش صدای جنوب،علیدوست یاری زاده افزود: در این شهرستانها ۱۵ دفتر ثبت اسناد رسمی، ۱۰ دفتر ازدواج و ۶ دفتر طلاق خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: در واحد اجرائیات اداره ثبت در سال جاری ۲۲۵ پرونده تشکیل که از این تعداد ۳۰ مورد در بحث اجرای مهریه، ۱۴ مورد چک، ۱۱۸ مورد قرارداد بانکی و ۶۳ پرونده رهن و اجاره بوده است.

یاری زاده یکی از وظایف اصلی واحد اجرائیات را وصول مطالبات بانکی دانست و گفت: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال مطالبات بانکی وصول شد.

یاری زاده از حمایت های مسیولان دادگستری شهرستان و استان و همچنین مدیرکل ثبت اسنادواملاک تقدیروتشکرکرد.

درادامه مدیرکل ثبت اسنادواملاک استان بااشاره به حجم فعالیت های این اداره گفت:نیازاست مسیولان ازجمله نماینده مردم درمجلس درجهت برطرف کردن مشکلات این اداره تلاش نمایند.

محوری افزود:برای استقرار نمایندگی اداره در مراکز دیگر شهرستان ها نیازمند تجهیزات مختلف ونیروی انسانی هستیم و تاکنون نتوانسته ایم مجوز استخدام از سازمان برنامه ریزی بگیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نیز با اشاره به خدمات مختلف اداره ثبت اسناد و املاک گفت: باید خدمات این نهاد از سوی رسانه ها برای مردم فرهنگ سازی و تبیین شود.


وی باابرازرضایت ازعملکرد مدیر این اداره اظهار داشت: باید خدمات گسترده این نهاد از سوی رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و اگاهی مردم در جامعه انعکاس داده شود.
وی ثبت اسناد و املاک را اداره ای گمنام دانست و گفت: خدمات این نهاد حساس و جایگاه ویژه ای دارد و با بررسی عملکرد و همچنین گزارشاتی که منتشر می شود مردم نیز رضایتمندی دارند.
هاشمی پور تصریح کرد: نیاز است برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر نمایندگی ثبت اسناد در دیگر شهرستانها ازجمله بهمئی راه اندازی شود.

وی گفت:قابل قبول نیست که مردم ازدیگر شهرستان های چهارگانه برای انحام کارهای خود به اداره ثبت کهگیلویه مراجعه کنند و بارایزنی مسیولان درتهران این مشکلات پیگیری وبرطرف خواهند شد.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات اداره ثبت و اسناد از نظر تجهیزات و نیروی انسانی با اولویت بندی به سرانجام می رسد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت