پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1396 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 27919

تمجید بخشدار مرکزی کهگیلویه از عملکرد نماینده کهگیلویه /حسینی پرور:نماینده ای به پیگیری و توانمندی سردار هاشمی ندیده ام

بخشدار مرکزی گفت: در طول دوران ۲۸ ساله خدمتم در مجموعه وزارت کشور که مسئولیت های متعددی نیز داشته ام هرگز نماینده ای را چنین پیگیر، پرتلاش، توانمند و متخصص در امور اجرایی و عمرانی ندیده ام که صمیمانه تشکر می نمایم.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بمنظور سرکشی و خدمت رسانی به دیدار مردم منطقه حومه غربی کهگیلویه رفت.
به گزارش صدای جنوب، عدل هاشمی پور  در این سفر یکروزه که بخشدار مرکزی کهگیلویه و برخی مدیران دستگاه های دولتی از قبیل بنیاد مسکن، اداره راه، راهداری و حمل و نقل، امور عشایری و آبفای روستایی وی را همراهی می کردند تصمیمات خوبی در جهت توسعه خدمات منطقه مصوب شد.
۱- مشکل عمده و عمومی مردم زیرسازی، بهسازی، و بازگشایی معابر و برخی جاده های روستایی و بین مزارع بود که مقرر شد ادارات متولی ( بنیاد مسکن، راه، راهداری و امور عشایر) با هماهنگی و تقسیم کار عملیات اجرایی را حداکثر تا اوایل دی ماه جاری آغاز نمایند. همچنین استفاده از دستگاه های شرکت نفت که در اختیار امور عشایر هستند جهت تسریع امور مورد استفاده قرار گیرند.
۲- مدارس و مساجد برخی روستاها مشکلاتی داشتند که مقرر شد اقدامات و اعتبار لازم در خصوص تهیه وسایل سرمایشی، گرمایشی، تعمیر، مرمت و احداث از طریق رایزنی نماینده با خیرین تامین گردد.
۳- عمده روستاها مشکل جدول گذاری و آسفالت داشته که مصوب شد با تلاش نماینده و بخشدار مرکزی در اولویت اعتبارات سال ۹۷ قرار گیرند که دهیاران روستاها پیگیر موضوع باشند.
۴- احداث خانه بهداشت، غسالخانه و سردخانه  مصوب شد ولی مکان احداث با هماهنگی دفتر نماینده، بخشدار مرکزی و دهیاران روستاها مشخص گردد.
۵- مشکلات آنتن دهی و اینترنت پیگیری شود.
۶- برخی روستاها مشکل تعمیر، تغییر و اصلاح شبکه آبرسانی داشتند که مقرر شد بخشدار مرکزی و آبفار روستایی هماهنگی لازم را در خصوص رفع مشکلات انجام دهند.
۷- برخی روستاها مشکل طرح هادی، گاز کشی و روشنایی معابر داشتند که مقرر شد بخشدار، ادارات بنیاد مسکن، برق و گاز اقدامات لازم را انجام دهند.
حسینی پرور بخشدار مرکزی در این مورد گفت: در طول دوران ۲۸ ساله خدمتم در مجموعه وزارت کشور که مسئولیت های متعددی نیز داشته ام  هرگز نماینده ای را چنین پیگیر، پرتلاش، توانمند و متخصص در امور اجرایی و عمرانی ندیده ام که صمیمانه تشکر می نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت