پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1396 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 28053

گزارش کامل بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی از سد کوهبرد کهگیلویه+تصاویر

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد بصورت سرزده از سد کوهبرد بازدید کرد و ضمن رضایت از تلاش های مجموعه جهاد کشاورزی در شهرستان برپیگیری کمیسیون ماده ۵۴ پلاک کوهبرد تاکید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

رییس سازمان جهاد کشاورزی ازپروژه سدشهیددلنسب کوهبردکهگیلویه بازدید و ضمن بررسی مشکلات ،موارد لازم راجهت تسریع روند اجرایی این پروژه مهم بیان کرد.
به گزارش صدای جنوب ،دراین بازدید که مدیرامورارضی سازمان ،مدیرجهادکشاورزی ورییس امور اراضی شهرستان و جمعی از کشاورزان منطقه حضورداشتند دکتر جعفرگوهرگانی هدف از احداث این سد را جلوگیری از فرسایش خاک و رواناب سطحی و همچنین ذخیره سازی آب باران جهت ابیاری بیش از ۳۵۰ هکتار اراضی پایین دست بیان نمود.
گوهرکانی گفت:بابهره برداری از سد کوهبرد برای بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم وغیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
وی افزایش تولید محصولات کشاورزی استراتژیک گندم ، جو و کلزا را در اراضی پایین دست از دیگر نتایج به سرانجام رساندن این پروژه عنوان کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی بااشاره به قرارداد ۸۴ میلیاردریالی پیمانکار کنونی اظهارداشت:قریب به ۵۰ درصد تعهدات تاکنون انجام شده است.

گوهرکانی ادامه داد:حجم سد خاکی کوهبرد ۲/۵ میلیون متر مکعب می باشد.
مدیراموراراضی سازمان جهاد کشاورزی نیز گفت:در هفته اینده نسبت به تعیین تکلیف ،مالکیت و تملک اراضی محدوده سد از طریق کمیسیون ماده ۵۴ اقدام می شود.
تاج الدینی افزود:با نشستی که با ریاست سازمان در هفته آینده پس از تجمیع و حدنگاری اراضی انجام میشود در اسرع وقت با همکاری ادارات جهادکشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نسبت به قیمت گذاری اراضی تملک شده برابر ضوابط قانونی اقدام خواهد شد

درادامه این بازدید نیز مدیرجهاد کشاورزی کهگیلویه اظهارکرد تصمیمات مهمی برای تسریع روند کار سد کوهبرد با هماهنگی فرماندار و ریاست سازمان جهاد کشاورزی گرفته شده است.
سیدعمران تقوی با اشاره به تاکید رییس سازمان جهادکشاورزی،فرماندار ونماینده مردم در مجلس بر بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه گفت: با پیگیری حوزه فرمانداری ،ادارات حمل ونقل جاده ای، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن واز طریق پیمانکار در آینده نزدیک ۴۵۰ متر جاده دسترسی به پروژه از محل جاده اصلی تا انتهای روستای کوهبرد قیرپاشی و آسفالت می شود.
تقوی ادامه داد همچنین با همکاری ادارات جهادکشاورزی، منابع طبیعی شهرستان  پروژه جاده بین مزارع اراضی بالادست نیز توسط پیمانکار احداث تا کشاورزان دغدغه ای در این مورد نداشته باشند.
وی درپایان  باقدردانی از پیگیری فرماندار کهگیلویه وحمایت ریاست سازمان و همچنین نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی گفت:درسال جاری ازمحل ماده ۱۸۰ و اعتبارات استانی  بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال علاوه بر ۲۳ میلیارد ریال سفر ریاست محترم جمهوری اختصاص یافته است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت