پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1396 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 28104

آیت الله ملک حسینی:

همت و پشتکار مجموعه صنعت نفت برای مهار فوران چاه رگ سفید ، ستودنی و تحسین برانگیز است

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در جمع مهارگران چاه ۱۴۷ رگ سفید – ۲ اظهار کرد: همت و پشتکار مدیران، متخصصان و کارکنان صنعت نفت در تلاش برای مهار فوران این چاه، ستودنی و تحسین برانگیز است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

  نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع  مهارگران چاه در حال فوران ۱۴۷، سالروز ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)  را به مجموعه مدیران، تیم‌های عملیاتی، فنی، تخصصی و پشتیبانی که در عملیات این چاه حضور دارند، تبریک گفت.

 به گزارش صدای جنوب ، در این بازدید که حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران نیز حضور داشت، آیت الله شرف الدین ملک حسینی افزود: احساس مسئولیت موجب شده است که شما در رویارویی با آتش سهمگین و سرکش نهایت جدیت و توان خود را بکار گیرید.

ملک‌حسینی اظهار کرد: همت و پشتکار مدیران، متخصصان و کارکنان صنعت نفت در تلاش برای مهار فوران این چاه، ستودنی و تحسین برانگیز است.

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: انسجام، همدلی و هماهنگی میان مجموعه‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران و حضور مستمر مدیران عامل و ارشد این شرکت‌ها باعث شده که عملیات مهار فوران چاه بر اساس برنامه‌ریزی مدون دنبال و زمینه مهار و ایمن سازی آن فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد کار و تلاش جمعی در این عرصه را همانند جبهه توصیف و بیان کرد: همیشه موفقیت‌ها در متن سختی‌ها بوجود می‌آید.

به گزارش صدای جنوب،چاه ۱۴۷ رگ سفید – ۲ در حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران ۳۹ روز پیش به هنگام حفاری دچار فوران و آتش‌سوزی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت