پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1396 ساعت 06:09:: شناسه خبر: 28118

معاون سواد آموزی خبرداد:

ثبت نام بیش از ۳هزار و ۵۰۰نفر در کلاس‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

سید حمدالله خواهش نیک اظهارداشت : جمعیت هدف سوادآموزی سنین ۱۰تا۴۹سال است و طرح‌های خانواده باخانواده و حلقه‌های کتابخوانی نیز در کنار فعالیت‌های سوادآموزی اجرا می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

معاون سواداموزی اموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۳هزار و ۵۶۹ نفر در کلاس‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.

به گزارش صدای جنوب،سیدحمدالله خواهش‌نیک افزود: این تعداد شامل هزار و ۶۴۴ نفر در دوره سوادآموزی  هزار و۸۰نفر در دوره انتقال و ۸۴۵ نفر در دوره تحکیم است که از ابتدای زمان نام نویسی تاکنون در کلاس‌های سوادآموزی ثبت نام کردند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد : کل حجم ابلاغی سال تحصیلی جاری ۴هزار و ۶۰۰ نفر است که حدود ۷۷درصد آن زیر پوشش تحصیلی قرار گرفته و ثبت‌نام در دوره سوادآموزی و تحکیم  تا چند روز آینده ادامه دارد.

وی گفت: بیشترین ثبت‌نام مربوط به دهدشت لوداب و چاروسا با۱۰۰درصد پوشش حجم ابلاغی و پس از آن دنا ۹۷ لنده ۶۲ و عشایر ۵۷ درصد است.

خواهش نیک ادامه داد: جمعیت هدف سوادآموزی سن  ۱۰تا۴۹سال است و طرح‌های خانواده باخانواده و حلقه‌های کتابخوانی نیز در کنار فعالیت‌های سوادآموزی اجرا می‌شود.

وی گفت: ثبت نام در دوره سوادآموزی ۶۶درصد در  دوره انتقال۹۸درصد و در دوره تحکیم ۸۴ درصد است و ثبت نام دوره انتقال رایانه ای نیز ادامه دارد.

خواهش‌نیک افزود: امسال ۶ مرکز یادگیری محلی در مناطق بویراحمد_دهدشت،دنا و دیشموک وجود دارد که سواد آموزان در این مراکز با حقوق شهروندی ،حقوق اجتماعی مهارت‌های زندگی آشنا می‌شوند.

وی گفت: حجم ابلاغی دوره‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری۶ هزار و ۵۰۰ نفر است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت