پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1396 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 28133

امام جمعه دهدشت:

مسلمانان در مقابل توطئه اسرائیل و آمریکا قیام کنند

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: امروز فاجعه‌ای غمیگن برای جهان اسلام اتفاق افتاده که بخواهند بیت‌المقدس را پایتخت اسرائیل غاصب قرار دهند.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت با حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

امام جمعه دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، اظهار داشت: یکی از وظایف هر مومن و مسلمان حفاظت و حراست از مساجد است.

وی از بیت‌المقدس به عنوان یکی از اماکن مقدس که کفار دارند بر آن سیطره پیدا می‌کنند یاد و تصریح کرد: بیت المقدس دومین سرزمینی است که خداوند مسجد را بر آن بنا کرد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امروز فاجعه‌ای غمیگن برای جهان اسلام اتفاق افتاده که بخواهند بیت‌المقدس را پایتخت اسرائیل غاصب قرار دهند.

وی افزود: غم‌انگیزتر از هر چیزی سکوت سران عرب به محوریت آل‌سعود مقابل این فاجعه است و عملا با سکوت خود این فاجعه را همراهی می‌کنند.

خطیب جمعه دهدشت، تنها راه برداشتن این توطئه را سرنگونی اسرائیل و آمریکا دانست و بیان کرد: امروز ما موظف هستیم در مقابل این حرکت قیام کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در این مسجد قبور صحابه، علما و مجاهدان قرار دارد، خواستار بصیرت و آگاهی مسلمانان جهت جلوگیری این فاجعه شد.

امام جمعه دهدشت در خطبه دوم، رعایت کردن دستورات خداوند را یکی از کارهای مهم جهت جلوگیری از آفات و بلیات عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۶۳ را یادآور شد و با بیان اینکه زیربنای همه حرکت‌ها انجام کارهای فرهنگی است، گفت: تا در زمینه فرهنگ پیشرفت نکنیم، در سایر زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیشرفت نخواهیم کرد.

وی خون شهدا را باعث پایداری جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: خون شهدا هر روز این انقلاب را باشکوه‌تر از گذشته شکوفاتر می‌کند.

به گزارش صدای جنوب به نقل ازفارس؛ همزمان با سراسر کشور مردم ولایی دهدشت پس از اقامه نماز جمعه، در پی اعلام تصمیم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس، این حرکت را محکوم و خشم انزجار خود را از استکبار و رژیم کودک‌کش صهیونیست به نمایش گذاشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت