پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1396 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 28154

واژگونی پراید در محور گچساران -بهبهان ۶ مصدوم برجای گذاشت

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حادثه تصادفی که ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه (جمعه ۱۷آذرماه)در محور گچساران به بهبهان(بعد از پل خیرآباد ) رخ داد بر اثر انحراف یک دستگاه پراید ۶ نفر مصدوم شدند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۱۲ نفر در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور یاسوج به سپیدار و انحراف خودروی پراید در محور گچساران -بهبهان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، جلال پوران فرد اظهار داشت: در حادثه نخست که ساعت ۱۴ و ۴ دقیقه روز جمعه در محور یاسوج به سپیدار(دو راهی تنگ تامرادی)به وقوع پیوست، بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید۶  نفر مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه در همان دقایق ابتدایی توسط تکنسین های حاضر در صحنه درخواست بالگرد و ۳ آمبولانس از اورژانس آب سفید، دشتروم و هلال احمر شد، افزود: با توجه به شلوغ بودن صحنه حادثه توسط کد اعزامی مدیریت تریاژ و اقدامات درمانی مناسب صورت گرفت.

پوران  فرد اظهار داشت: در این حادثه دختری ۱۴ ساله که دچار ضربه به کمر و مهرهای گردنی شده و در وضعیت بدتری قرار داشت به صورت اصولی با بالگرد انتقال داده شد.

رئیس مرکز اورژانس  ۱۱۵ استان اظهار داشت: در حادثه دیگر که ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه (جمعه ۱۷آذرماه)در محور گچساران به بهبهان(بعد از پل خیرآباد ) رخ داد بر اثر انحراف یک دستگاه پراید ۶ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ پایگاه خیرآباد به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: تکنسین های اعزامی در صحنه بعد از اقدامات درمانی لازم یک مصدوم درمان سرپایی، یک مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر و۴ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های اورژانس  به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت