پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1396 ساعت 04:09:: شناسه خبر: 28164

رتبه سوم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نخستین جشنواره سامانه ابلاغ الکترونیک

دراولین جشنواره سامانه ابلاغ الکترونیک که در مشهد مقدس برگزار شد لوح سپاس و تقدیر و تشکر جشنواره به حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان و مهندس بهزاد صادقی سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات این دادگستری اهداء شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین جشنواره ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان در نخستین جشنواره سامانه ابلاغ الکترونیک که در مشهد مقدس برگزار شد دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماهه نخست سالجاری رتبه سوم این جشنواره را بدست آورد.

دراولین جشنواره سامانه ابلاغ الکترونیک که در مشهد مقدس برگزار شد وزیر دادگستری، رؤسای کل دادگستری و دادستان های مراکز و معاونین آمار و فناوری اطلاعات استان ها حضور داشتند از سوی دکتر شهریاری معاون ریاست معظم قوه قضائیه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه لوح سپاس و تقدیر و تشکر جشنواره به حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان و مهندس بهزاد صادقی سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات این دادگستری اهداء شد.

گفتنی است دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۱ حوزه قضایی بوده و ۱۶۷ شعبه در دادگستری کل استان و شوراهای حل اختلاف امر ابـــــــلاغ الکترونیک را انجام می دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت