پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آذر 1396 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 28207

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان

بی شک بهره گیری از توان، ظرفیت و پتانسیل بانوان فرهیخته و تلاشگر در عرصه مدیریت اجرایی استان، بخصوص در محیطی چون کارآفرینی و اشتغالزایی نویدبخش تحولی نو در سطوح مختلف مدیریت اقتصادی استان خواهد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در پی انتصاب سرکار خانم «پروانه نیک مرام» به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج طی پیامی  این انتصاب را تبریک گفت.

به گزارش صدای جنوب؛متن پیام رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به شرح زیر است؛

مدیرکل محترم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

سرکار خانم پروانه نیک مرام

احتراما
بر خویش فرض می دانم به نمایندگی از بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب شایسته و مدبرانه سرکارعالی را به ریاست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک عرض نمایم.

بی شک بهره گیری از توان، ظرفیت و پتانسیل بانوان فرهیخته و تلاشگر در عرصه مدیریت اجرایی استان، بخصوص در محیطی چون کارآفرینی و اشتغالزایی نویدبخش تحولی نو در سطوح مختلف مدیریت اقتصادی استان خواهد بود.

اینک امید است حضرتعالی در این سمت جدید با ایجاد گفتمان سه‌جانبه گرایی به عنوان وسیله‌ای جهت تنظیم روابط کار از طریق مشارکت دولت، کارفرمایان و کارگران هم افزایی و هماهنگی بیش از پیش تشکلهای کارفرمایی وکارگری را به عنوان شرکای اجتماعی دولت به وجود آورید، چرا که بخش خصوصی، تشکلهای کارگری و کارفرمایی بازوان اصلی دولت در پیشبرد اهداف عالیه خود یعنی همان رونق اقتصادی جامعه می باشند.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات در توسعه و تحول در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی پایدار و ساماندهی موضوعات تامین و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را تمنا دارم.

 

جبارکیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت