پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1396 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 28265

فرماندار بهبهان در بازدید از بیمارستان شهیدزاده عنوان کرد:

خدمات رسانی به بیماران همراه با تکریم و احترام باشد

فرماندار بهبهان گفت : دولت تدبیر و امید به بحث سلامت توجه ویژه‌ای داشته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مهم را به اثبات رسانیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه اضطراری فرماندار شهرستان در بیمارستان شهید زاده برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان علی مظفری  با حضور در بیمارستان شهید زاده ضمن بازدید ازبخش های مختلف درنشستی به بررسی مشکلات این واحد درمانی  پرداخت.

فرماندار  بهبهان دراین نشست گفت : دولت تدبیر و امید به بحث سلامت توجه ویژه‌ای داشته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مهم را به اثبات رسانیده است.

علی مظفری بااشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت : هر چقدر در این حوزه برای مردم کار کنیم کم است مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید سعی در جلب رضایت حداکثری مردم داشته باشیم و  نباید شاهد بروز کم کاری و مشکلاتی باشیم که سلامت مردم به مخاطره بیفتد و جبران آن امکان پذیر نباشد.

وی افزود : خدمات رسانی به بیماران باید همراه با تکریم و احترام باشد و باید در خصوص فرهنگ سازی در این زمینه نیز اهتمام ویژه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بهبهان گفت : وضعیت پوشش خدمات درمانی در شهرستان بدلیل مراجعه بیماران سایر شهرها موجب شده مراجعات به بیمارستان های شهرستان بویژه بیمارستان شهید زاده زیاد باشد و این شرایط مسئولیت ما را سنگین تر می کند لذا باید تمام توان خود را برای بهترین خدمت رسانی به بیماران به کار گیریم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان باشیم.

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان با بررسی مشکلات موجود دستورات لازم را صادر نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت