پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1396 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 28537

درخواستی ازمدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی ؛

پایگاههای معلوم و قلم بدستان مغرض را شناسایی و برخورد کنید

اگر محتوای رسانه ها بر مدار حق باشد، هیچ منطقی در برابر آن تاب مقاومت نخواهد داشت و بلکه سر تسلیم فرود خواهد آورد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید حبیب نوری مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری رهرو نیوز (حوزه فعالیت استان های فارس،کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان) در نامه ای خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار نظارت و بررسی دقیق عملکرد رسانه های این استان شد.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و صلوات

«ستایش مخصوص خدایی است که کتاب را بر بنده اش فرستاد و هیچ انحرافی در آن قرار نداد، در حالی که استوار است، تا از جانب او، از سختی شدیدی بترساند و به مؤمنان مژده دهد…».

اگر محتوای رسانه ها بر مدار حق باشد، هیچ منطقی در برابر آن تاب مقاومت نخواهد داشت و بلکه سر تسلیم فرود خواهد آورد.

و اما بعد…

محضر مبارک مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

جناب آقای دکتر دهبانی

احتراما سال گذشته درست در همچین روزهایی نامه ای خطاب به محضر شریفتان در رسانه های استان از طرف این حقیر با عنوان «لکه ای سیاه بر تارک فضای رسانه ای و مطبوعاتی استان کهگیلویه و بویراحمد»  ارسال شد و امروز پس از قریب یکسال کماکان شاهد اوج گرفتن این بداخلاقی ها و لکه های سیاه به طرق گوناگون هستیم.

الحمدلله به مدد تجربیات،تعهدات و مسوولیت پذیری که از شما انسان شایسته و قانون مدار از قبل نیز انتظار می رفت در آن برهه حساس به وظایف و تعهدات اخلاقی و قانونی خود نسبت به موضوعِ خاص مطروحه آن روزها واکنش مناسب و فراجناحی مطلوبی نشان دادید.

اما متاسفانه این روزها شاهدیم همان پایگاههای معلوم و همان قلم بدستان مغرض با ادبیاتی طلبکارانه و در جهت انحراف افکار عمومی از موضوعات و امورات اصلی و به حاشیه راندن فضای رسانه ای به سمت بداخلاقی ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

البته طبیعی است که برخی برای انحراف افکار از عملکرد ضعیف خود و سرپوش گذاشتن بر عدم کارایی مناسب و عدم پاسخگویی درست به مطالبات مردمی دست به چنین اقدامات سخیف و شایعه پراکنی و نفاق پراکنی و کاشتن بذر نا امیدی در جامعه بکنند اما این رسالت رسانه هاست که خود را وارد این فضای سیاه و آلوده نکنند.

حال که این لکه های سیاه دوباره در حال اوج گیری در فضای رسانه ای استان و در جهت التهاب و نفاق پراکنی در سطح جامعه است از آن مدیریت محترم تقاضای ورود جدی به موضوع برخورد با رسانه های فاقد مجوز و هدایت و نظارت رسانه های دارای فعالیت قانونی بر اساس قانون مطبوعات داشته و خواهشمندیم بیش از پیش نسبت به این مهم اهتمام ورزید.
بدیهی است پیش بینی ادامه این روند آن است که فضا به سمت تقابل و تلافی بداخلاقی ها پیش خواهد رفت و ضرب المثل معروف از هر دست دادن از همان دست پس گرفتن به اذهان متبادر خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت