پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1396 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 28645

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

تولید مستند« شوتی» اثر محمد سلیمی‌راد در دهدشت کلید خورد

سید ایرج کاظمی جو گفت:برای رونمایی در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه وبویراحمد در بهمن‌ماه تولید مستند «شوتی» در شهر دهدشت اغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید مستند« شوتی» به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی  محمد سلیمی‌راد در دهدشت خبر داد.

به گزارش صدای جنوب؛سید ایرج کاظمی جو اظهار داشت:کار اماده سازی این مستند تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و در جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کهگیلویه رونمایی خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اصطلاح «شوتی» را در خصوص رانندگان حمل قاچاق عنوان کرد و گفت: در طی چند سال اخیر به عنوان شغلی خطرناک و پر درآمد تبدیل شده است که آسیب های اجتماعی را در پی دارد.

کاظمی جو تصریح کرد: در این مستند بیشتر به  آسیب اجتماعی ناشی از این حرفه  پرداخته شده است و به دلیل همجواری  استان و به خصوص شهرستان کهگیلویه به خاطر همجواری با شهرهای مرزی  از این قاعده مستثنی نیست، و روزانه شاهد ورود بارهای قاچاق با ماشین‌های به اصطلاح خط شوتی وحمل کننده وسایل مختلفی از جمله پوشاک، لوازم خانگی و همچنین مواد مخدر به شهرستان‌های  استان می باشیم.

وی افزود: این مستند با هزینه شخصی فیلمساز در حال تولید است و بنا بر اهمیت موضوع و فضای کار و استفاده از ابزارهای روز سینمایی برای فیلمبرداری هزینه های بالایی مورد نیاز است که  انتظار می‌رود با همکاری و همت مسئولین استان شاهد تولید یک اثر ملی و ارزشمند باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت