پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1396 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 28663

تلاش شبانه روزی برای نجات جان مادر باردار در منطقه صعب العبور رودریش دیشموک/ اعزام بالگرد هوایی اورژانس

صبح امروز با اعزام بالگرد هوایی به منطقه رودریش دیشموک‌ کهگیلویه ؛جان مادر باردار نجات یافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویر احمد از نجات جان مادر باردار در منطقه صعب العبور رودریش توسط اورژانس هوایی خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان، جلال پوران فرد گفت: در پی گزارش وضعیت بحرانی یک زن باردار در منطقه صعب العبور رودریش آجم ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه (شب گذشته)جلسه ای اضطراری با حضور رییس مرکز بهداشت بویراحمد و کارشناسانEOC، برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط نامساعد همچون ریزش کوه و مسدود بودن مسیر ارتباطی به روستای رودریش، اعزام آمبولانس از مرکز بهداشت مارگون ناموفق و آمبولانس دوم نیز از پایگاه اورژانس جوکار به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، با اشاره به اینکه اعزام آمبولانس دوم و گرفتار شدن در مسیر نیز سبب عدم موفقیت نجات جان مادر باردار شد، ادامه داد: اعزام آمبولانس سوم از مرکز بهداشت جوکار نیز با توجه به نامساعد بودن شرایط و مسدودبودن مسیر امکان پذیر نشد.

پوران فرد با بیان اینکه نجات جان بیماران اورژانسی از اصلی ترین اهداف مسئولین فوریت های پزشکی است، ابراز داشت: اعزام یک تکنسین پیاده بر بالین مادر بیمار و همراهی بهورز روستا، سبب کنترل علایم حیاتی و پایدار شدن وضعیت سلامتی وی شد.

وی با اشاره به اینکه امکان پرواز بالگرد به صورت شبانه نبود، خاطر نشان کرد: صبح امروز با اعزام بالگرد هوایی به این منطقه جان مادر باردار رودریشی نجات یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت