پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آذر 1396 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 28675

تودیع و معارفه غریبانه مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد/رحمانپور نیامد/صفایی از مشکلات حوزه بانوان و برنامه‌های خود گفت

آن چه که امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استان به چشم آمد بدعتی بود که مدیران سابق در آیین تودیع خود شرکت نکنند و به همین خاطر از سرکار خانم رحمان‌پور انتظار می‌رفت به پاس جایگاه‌هایی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار افراد قرار می‌دهد در این آیین شرکت داشته باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فریبا رحمانپور ازاستانداری رفت.

درمورد عملکرد این مدیر خانم تحلیل های مختلفی می شود اما بایدپذیرفت که رحمانپور به نوعی نگاه ها به مدیریت بانوان راتغییرداد و بر توانمندی انها مهرتاییدی زد.

براساس گزارش صدای جنوب به نقل ازفارس عصر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد.

برگزاری این جلسه برای مهم‌ترین پست سازمانی بانوان در استان در سالنی با ظرفیت و گنجایش ۲۰ صندلی نشان داد که کماکان استان ما برای بانوان در جایگاه‌های مدیریتی آن گونه که باید دغدغه ندارد.

البته این رسم و روش مربوط به این دولت و این تیم مدیریتی در استان نیست بلکه ریشه تاریخی دارد که باید توسط کارشناسان ریشه‌یابی شود که چرا به مانند آقایان و پست‌ها و مناصبشان برای خانم‌ها چندان سر و دست نمی‌شکنیم؟.

گواه این مدعا برگزاری نشست‌های آن چنانی تودیع و معارفه برای مدیران مرد در استان است که در سال‌های چند صد نفری جایی برای سوزن انداختن نیست.

اما در مراسم تودیع و معارفه امروز آن چه که بیش از هر چیز به چشم می‌آمد غیبت خانم مدیرکل سابق بود که طبق شنیده‌های قبلی این عدم حضور چندان هم غیر منتظره نبود!

 

از روزها قبل شنیده بودیم که خانم رحمان‌پور در این نشست شرکت نخواهد کرد که امروز چنین پیش‌بینی به وقوع پیوست.

فتاح محمدی در این نشست در همین خصوص اظهار کرد: قرار بر این بود که این برنامه دیروز انجام شود تا در خدمت خانم رحمان‌پور هم باشیم که چنین نشد.

وی گفت: امروز هم فرصت نشد و اگر هم دیروز ایشان می‌گفتند که امروز نمی‌توانند حضور داشته باشند برای پس فردا می‌گذاشتیم که دیگر تغییر این روز هم چندان خوب نبود!!

به گزارش فارس پس از اظهارات فتاح محمدی نوبت به آذر صفایی مدیرکل جدید امور بانوان رسید تا وی هم در آیین معارفه خود کمی از مشکلات حوزه بانوان و برنامه‌های خود بگوید که سخنان ایشان هم با سلام و وسلام تمام شد.!

آن چه که امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استان به چشم آمد بدعتی بود که مدیران سابق در آیین تودیع خود شرکت نکنند و به همین خاطر از سرکار خانم رحمان‌پور انتظار می‌رفت به پاس جایگاه‌هایی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار افراد قرار می‌دهد در این آیین شرکت داشته باشد.

همچنین از مسؤولان استان انتظار می‌رفت برای این که مردم و مسوولان بیشتر حوزه بانوان را جدی بگیرند برنامه‌های در خور شأن برگزار شود.

و دست آخر این که همه از جمله رسانه‌ها انتظار داشتند خانم صفایی در آیین معارفه خود به صورت فهرست‌وار کمی هم از مشکلات زنان و برنامه‌های خود سخنی به میان آورد چرا که از قدیم گفته‌‌اند مشت نمونه خروار است و به همین خاطر نگران آن شدیم که نکند ایشان هم به مانند همه مدیران گذشته برنامه آن چنانی برای تحرک این حوزه نداشته باشد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت