پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آذر 1396 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 28713

امضای تفاهم‌نامه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش و کانون فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد

تفاهم‌نامه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان و کانون فرهنگی-هنری مساجد استان در ۱۴ تعهد و برای مدت ۳ سال به امضای طرفین رسید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست هماهنگی اجرای تفاهم‌نامه کانون فرهنگی هنری مساجد و حوزه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: ظرفیت ارزشمند مساجد فرصت مناسبی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای شناسایی و جذب بی سوادان است که باید در برنامه مشارکتی از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش صدای جنوب،سید حمدالله خواهش نیک افزود: عقد و اجرای این تفاهم‌نامه بستری برای استفاده از ظرفیت کانون فرهنگی-هنری مساجد در دستیابی به اهداف سوادآموزی و کمک به توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء مهارت‌های زندگی است.

رئیس کانون فرهنگی-هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت و نقش مساجد برای اجرای برنامه های مشترک آموزشی وفرهنگی مشترک از سوی حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش واین کانون اجرایی می شود.

حجت‌الاسلام رضا صادقی گفت: برنامه آموزش قرآن و اقامهصحیح نماز به مخاطبان برنامه ی سوادآموزی از سوی ائمه جماعات و رابطین کانون‌ها ارائه می‌شود.

رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت:برای اجرای مفاد این تفاهم نامهکارگروه تخصصی تشکیل و زمینه همکاری را تبیین و موارد مصوب آن اجرایی می‌شود.

حمید لقمانی‌فر گفت: تبلیغ و ترویج در موضوع سوادآموزی از سوی طرفین با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها ، توسعه و تعمیق فرهنگ کسب علم و دانش و مهارتهای زندگی و اجرای برنامه های اثربخشی و نظارت از مهمترین اولویتهای اجرایی این تفاهم است.

در این نشست تفاهم‌نامه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان و کانون فرهنگی-هنری مساجد استان در ۱۴ تعهد و برای مدت ۳ سال به امضای طرفین رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت