پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1396 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 28818

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

جایگاه سوم کهگیلویه و بویراحمد در پیشگیری از وقوع کل جرم در کشور

سردارانصاری گفت:مهمترین راهبردنیروی انتظامی درتحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگیری اجتماعی است که استان درکشورجایگاه سوم راداراست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:امنیت مهمترین نیاز بشر است واگر امنیت نباشد زندگی کردن مشکل خواهدبود.

به گزارش صدای جنوب ،سردار مهدی انصاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت:امنیت و آرامش گوهری ناشناخته است و تا اتفاقی ناخوشایندی رخ ندهد قدرش رانمی دانیم.

انصاری لازمه توسعه و عدالت را امنیت دانست و خاطرنشان کرد:جایگاه شهرستان کهگیلویه ازنظر جمعیت در رتبه دوم برنامه های نیروی انتظامی است و باتوجه به تنوع طائفه ای و اختلافات رایج  نیاز است که با ظرفیت و پتانسیل موجود و با همین مقدورات امنیت رافراهم نماییم.

فرمانده انتظامی استان افزود:مسئولیت در جمهوری اسلامی گذراست و همه انهایی که مسیول هستند باید نام نیکویی برخود به جای بگذارند.

وی بااشاره به شگردهای خاص افراد متخلف درانجام تخلفات یاد اوری کرد:نیروی انتظامی مقتدر همواره باید از خلاف کاران پیشی بگیرد.

سردارانصاری گفت:مهمترین راهبردنیروی انتظامی درتحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگیری اجتماعی است که استان درکشورجایگاه سوم راداراست.

وی این موفقیت رادر۸ماهه گذشته موجب سربلندی مجموعه نیروی انتظامی و مردم استان بیان کرد.

انصاری مشارکت مردم در تحقق برنامه های نیروی انتظامی را موثر خواند و تاکیدکرد:باید به جای امر و نهی مردم به انهایاداوری کرد که انجام کارها ازجمله تیراندازی درمراسمات غم وشادی تنها مزاحمت برای خودشان و جامعه بوجود می آورد.

وی تاکید کرد:امنیت پایدار درسایه مشارکت مردم حاصل می شود ونیروی انتظامی بستر ان را فراهم می کند.

سردار مهدی انصاری شجاعت نیروی انتظامی وبرخوردقاطع با مرتکبین جرم را ضروری بیان کردوگفت: دیده می شود که برخی برای توجیح  جرم به مسایل طایفه ای روی میاورند و حتی تهدید شخصی می کنند که ما هم با زبان خود پاسخ انهارامی دهیم.

فرمانده انتظامی استان بااشاره به مسئولیت ۱۰ ماهه سرهنگ سیاهپور در کهگیلویه نیزگفت:این فرمانده محجوب نیروی انتظامی به خواست خود و اصرار برای انتقال به یکی از استان ها پیشنهاد این تغییرراداد وماهم بنابر سابقه درخشان سرهنگ دیماز و شناخت کافی ایشان ازکهگیلویه مجددا این مسیولیت را واگذار نمودیم.

سردارانصاری از فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه خواست تا باتعامل با دستگاه ها و ادارات  مختلف و همچنین ظرفیت علماومعتمدین در تحقق برنامه های خویش تلاش کند.

درپایان از تلاش های سرهنگ سیاهپور قدردانی و سرهنگ جهان دیماز بعنوان فرمانده جدیدنیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت