پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1396 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 28920

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۳۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب ۳۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط همکاران ما به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد و به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۳ درصدی کشفیات در سطح استان هستیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار مهدی انصاری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کشفیات ۶۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر طی هفته اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاران خود در پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: با همکاری پلیس مواد مخدر استان فارس و در ۶ عملیات جداگانه موفق شدند سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم کرده و در این راستا ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۵۱۰ کیلوگرم تریاک و ۹۰ کیلو حشیش را کشف و ضبط کنند و ۱۲ قاچاقچی را دستگیر و ۸ دستگاه خودرو را از این باندهای مواد افیونی توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب ۳۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط همکاران ما به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد و به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۳ درصدی کشفیات در سطح استان هستیم.

وی افزود: در بحث پیشگیری از وقوع جرم در میان استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کردیم که به نسبت سنوات گذشته بی‌سابقه بود به ویژه در جرائم خشن که شاهد کاهش ۵۲ درصدی هستیم که بی‌سابقه در طول چند سال گذشته است.

این فرمانده انتظامی بیان کرد: در بحث تصادفات راهنمایی و رانندگی که حتی یک اتفاق برای ما و شهروندان و هموطنان ناراحت کننده است در بین استان‌های کشور در جمع استان‌هایی هستیم که کمترین وقوع تصادفات را دارند.

وی  در خصوص وضعیت نزاع‌ها گفت: در بحث نزاع‌های دسته‌جمعی بی‌سابقه است که شاهد کاهش ۳۱ درصدی در سطح استان هستیم و نشان دهنده فهیم بودن مردم استان و ارتقای سطح فرهنگ عمومی است.

فرمانده انتظامی استان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ما در خصوص حفاظت از جان و مال اصناف پس از وقوع سرقت مسلحانه در طلافروشی گچساران و حوادث خونین پس از آن اظهار کرد: هم طلافروشی‌ها را در سطح استان و هم بانک‌ها و مسؤولان و حراست‌های آن‌ها را دعوت کردیم  و با همکاری پلیس پیشگیری استان با آنها بحث و تبادل‌نظر کردیم.

انصاری خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم را دادیم تا بیشتر از خود مراقبت کنند و ارتباط خود را با نیروی انتظامی بیشتر کرده و از وسایل هشدار دهنده بیشتر استفاده کنند و ارتباط بیشتری با پلیس ۱۱۰ داشته باشند.فارس

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت