پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1396 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 28933

جدال رسانه ای رئیس سازمان بهزیستی و رئیس شورای شهریاسوج؛

اکبری:مسئولان بهزیستی نورچشمی ها را استخدام می کنند/موسوی امجد:از طریق مراجع قانونی پیگیر سخنان خلاف واقع اکبری هستیم

موسوی امجد با تاکید براینکه من هیچ دخالتی در استخدام ها ندارم ، تاکید کرد: این حق را برای خود و سازمان بهزیستی قائلم که از طریق مراجع قانونی پیگیر سخنان خلاف واقع رئیس شورای شهر یاسوج باشم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای شهر یاسوج از اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل به کارگیری نیروهای نورچشمی خود، شدیداً انتقاد کرد.

به گزارش صدای جنوب، صبح امروز جلسه رسمی شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد و یکی از دستورات کار این جلسه موضوع بکارگیری نیروهای فله‌ای در ادارات استان بود.

هدایت‌ اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با انتقاد شدید از دستگاه‌های که دست به استخدام‌های بدون ضابطه و تنها بر اساس فامیل‌بازی، رابطه‌بازی و آشنابازی زده‌اند، اظهار کرد: هر روز مراجعه کنندگان زیادی به اعضای شورای شهر یاسوج برای استخدام مراجعه می‌کنند که متأسفانه دست ماها هم بسته است.

وی در ادامه با انتقاد از ادار‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون حساب و کتاب و تنها بر اساس سفارش و رابطه افرادی را در قالب مختلف به کار می‌گیرند و از طرفی وقتی نیروهایی که شرایط لازم را دارند و از جامعه بهزیستی هستند، به این اداره‌کل مراجعه می‌کنند، با پاسخ «نه» مسوولان این اداره‌کل روبرو می‌شوند.

اکبری تصریح کرد: مسوولان این اداره‌کل به مراجعه کنندگان خود که عمدتاً از جامعه هدف بهزیستی می‌باشند، می‌گویند نیرو نمی‌خواهیم، اما فردا می‌بینیم که نورچشمی‌های خود را بر اساس نامه فلان فرد با نفوذ به کار گرفته‌اند.

وی افزود: تکلیف این افراد که شرایط لازم را برای به کارگیری دارند، چه می‌شود. آیا هر کس که آشنایی دارد، باید در ادارات به کار گرفته شوند؟

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه تصریح کرد: مکاتبه‌ای از سوی شورای شهر یاسوج برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه تنظیم و ارسال می‌کنیم.
درادامه نیز مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رئیس شورای شهر یاسوج با سوء استفاده از موقعیت خود قصد استخدام یکی از بستگانش در بهزیستی استان را داشت: گفت: آقای اکبری برای اینکه این فرد را در بهزیستی استان استخدام کند روزانه پیگیر بود ولی با مخالفت ما روبرو شد .
سیدعلیرضا موسوی امجد  با بیان این مطلب به خبرنگار صدای جنوب  افزود: رئیس شورای شهر یاسوج چهارشنبه هفته گذشته مورخ ۲۸ آذر بدون داشتن وقت قبلی برای صحبت با اینجانب به بهزیستی استان مراجعه کرد .
وی اظهار داشت: چون روز دیدار عمومی با مدیرکل سازمان بهزیستی استان روزهای دوشنبه هر هفته می باشد و ما همان روز با کارشناسان دیوان محاسبات جلسه داشتیم مسئول دفتر من به آقای اکبری اعلام کرد به دلیل طولانی بودن این جلسه مدیرکل نمی تواند با شما ملاقات نماید .
موسوی امجد تصریح کرد: رئیس شورای شهر یاسوج از اینکه نتوانسته بود با ما ملاقاتی داشته باشد با ناراحتی دفتر مدیرکل را ترک و همانجا اعلام می کند روز شنبه بر علیه بهزیستی استان با رسانه ها صحبت خواهد کرد .

این مسئول با رد صحبت های رئیس شورای شهر یاسوج مبنی بر استخدام نورچشیمی ها در این سازمان گفت: طبق نامه رئیس سازمان بهزیستی کل کشور هر گونه استخدامی در این سازمان منع شده  و من نیز در تبعیت از این دستور تا کنون هیچ شخصی را در بهزیستی استان استخدام نکرده ام .

مدیرکل سازمان بهزیستی استان با بیان اینکه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد یک قرارداد با پیمانکار بخش خصوصی برای جذب نیروهای مورد نیاز امضاء کرده است ، اظهار داشت: این شرکت خصوصی افراد مورد نیاز را به صورت پیمانکاری جذب کرده و این افراد خدمات مورد نظر را به بهزیستی استان ارائه می دهند.
موسوی امجد با تاکید براینکه من هیچ دخالتی در استخدام ها ندارم ، تاکید کرد: این حق را برای خود و سازمان بهزیستی قائلم که از طریق مراجع قانونی پیگیر سخنان خلاف واقع رئیس شورای شهر یاسوج باشم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت