پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1396 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 28966

آرزوهای جوان سرفاریابی پشت «تنگ پیرزال» رنگ می بازد؛

مسئولان برای ثبت «رکورد گینس»، دست سید جلال رابگیرند

از به اصطلاح نخبگان سرفاریابی،مسیولان سرفاریابی شاغل در نقاط مختلف استان و کشور ،همان افرادی که بعضا وقتی از معروفی ومحبوببت جلال محتاجند عکسهای جلال راپروفایل خودشان قرار می دهند می نالد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بازنشر خبر جوان دشتستانی درپایگاه خبری صدای جنوب که صدکلمه را برعکس می خواند (اینجا)ناخوداگاه یاد نابغه زادگاه خودم سرفاریاب می افتم که در کمترین زمان به جای صدکلمه ،صدها جمله را برعکس می خواند.
بی آنکه در کمیت و کیفیت خبر درنگ  کنم شماره جلال رامیگیرم.

می داند که علت این تماس در این وقت ازشبانه روز چیست؟
خودش سر صحبت رابازمی کند وبدون حواشی به اصل موضوع می پردازند.
اقای دشمن زیاری مسئول ثبت رکوردهای گینس رادرکشور میشناسد ورضایی جوان دشتستانی که به ادعای این مسیول تنها ۱۰۰کلمه را برعکس می خواند راهم بخاطر می اورد.
بازبان مظلوم و محرومیت که این روزها دامن جوانان سرفاریابی را گرفته گلایه می کند.
ازباصطلاح نخبگان سرفاریابی،مسیولان سرفاریابی شاغل در نقاط مختلف استان و کشور ،همان افرادی که بعضا وقتی از معروفی ومحبوببت جلال محتاجند عکسهای جلال راپروفایل خودشان قرار می دهند می نالد.
جلال از کت وشلوارهای اتوکشیده که گویی از کره دیگری امده اند راضی نیست وانهارافقط زیبنده همان کت وشلواروتوهمات ناشی ازان میداند.
برخی از سیاسیون را استاد حرفهای توخالی معرفی میکند و به بیشتر مدیران هم نمره مردودی می دهد.
جلال حتی از مدیران صدای جنوب گلایه دارد ،هرچندمامعتقدیم باتوجه به توان تحریریه برای او کم نگذاشته ایم امابازهم گلایه اش را می‌پذیریم.
سخن درمورد «سیدجلال الدین موسوی امجد »نابغه سرفاریابی هست که او را همواره جلال صدا میزنم.
نابغه، استثناء، بی نظیر و کم نظیر اینها کلماتی است که مردم درمورد توانمندی سیدجلال الدین موسوی امجد هنرمند سرفاریابی بیان می کنند.

سیدجلال الدین موسوی امجد هنرمندی که در برعکس خواندن کلمات وجمله ها تبحر خاصی دارد پس از درخشش خیره کننده در شبکه نسیم وبرنامه پربیننده خندوانه که موجب حیرت تماشاگران ورامبدجوان مجری معروف این شبکه شد انتظارمی رفت مسیولان استانی و شهرستانی توجه خود را به آن بیشتر کنند.
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشدعلوم سیاسی است هرچند معتقداست دستیابی به هرهدفی مستلزم تلاش واراده است ولی بیکاری ووضعیت اقتصادی قطعا درشناساندن ان نقش منفی دارد.
انطور که موسوی امجد می گوید تلاش های زیادی برای ثبت هنر منحصر بفردش در کتاب رکورددهای گینس شده است اما بازهم بایدگفت این توان این هنرمند پشت دیوار فقر ره به جایی نمی برد‌.
ضروری است که مدیران شهرستانی واستانی پس ازحضورموفق نامبرده دربرنامه خندوانه در جشن هاومراسمات مختلف وحضوردرجلوی دوربین صداوسیما که به تکرارنشان دادن عادت دیرینه ای دارد استفاده نمایند اماگویا قرارنیست جلال مندلیف پشت دوربین محرومیت وگمنامی درجلوی دوربین قرارگیرد.
بی شک حضور سیدجلال الدین موسوی امجد دربرنامه های استانی و توجه ویژه به نیازهای او موجب شناساندن این هنرمندخواهدبود وشناساندن ایشان در مطرح نمودن دیارکهگیلویه وبویراحمد تاثیر بسزایی دارد.
درادامه بایدگفت افکارعمومی استان ما امروزه سوالات زیادی دارد که ازجمله میتوان به سرفاریابی بودن خانواده این هنرمند نام برد وانها ازخود می پرسند که اگر این هنرمند به جای سرفاریاب درشهردیگری ساکن بود آیا بازهم به همین شکل مورد بی مهری مسیولان قرار می گرفت.
و در یک کلام کاش جلال سرفاریابی نبود…
اینهابخشی از مطالب گفته شده درمورد این هنرمندبی نظیرپس ازحضورموفق در برنامه خندوانه است.مطلبی که حتی در کشور هم بازخوردهای زیادی داشت.


واز موسوی امجد که سوال می کنیم گویاتاکنون هیچ حرکتی ازسوی مسیولان در استان و شهرستان  نشده است و کمترین بهایی نیز  نداده اند.
وقتی درمورد خبر رضایی، جوان دشتستانی می پرسم چنین میگوید:این جوان صدکلمه رابرعکس میخواند و بنده صدهاجمله را ،حتی در کشورهند هم چنین هنرمندی هست اما توانایی انها درمقایسه با بنده بسیارناچیز هستندوخودشان به توانایی اینجانب اذعان دارند.
موسوی امجد ادامه میدهد:خوشبختانه یا متاسفانه مسیولان و نزدیکان جوان دشتستانی وی رادرثبت نام در کتاب گینس یاری میکنند و این افتخاررامتعلق به خودشان میدانند وموضوع را برای خودشان حیثیتی کرده اند امادر استان مابیشترمدیران حتی درب اتاقشان را برروی من می بندند وکوچکترین اهمیتی نمیدهند وتنها هستم.
جلال هزینه مادی ثبت رکورد راباتوجه به فقرومشکلات معیشتی وبیکاری خودش زیاد می داند و باردیگرازنمایندگان مجلس، ایت الله ملک حسینی ، استانداراستان،مدیران کل درخواست همکاری می نماید.
موسوی امجد این قول رامیدهد که درصورت مهیاشدن شرایط ثبت نام قطعااین رکورد به استان کهگیلویه وبویر احمد اختصاص خواهد یافت وازاین طریق افتخار تاریخی برای استان ما بدست خواهد آمد.
پایگاه خبری صدای جنوب ازتمامی مسئولان استانی، شهرستانی و حتی بخش سرفاریاب وفرزندان ملی استان درسطح کشورانتظاردارد دست سیدجلال الدین موسوی امجدرابرای افتخارآفرینی استان در کلاس بین المللی بگیرند.
خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت