پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1396 ساعت 05:10:: شناسه خبر: 29000

واکنش عدل هاشمی پور به انتصاب معاونان استاندار؛

کهگیلویه بزرگ بیش از بگو و مگوهای سیاسی نیازمند کار و تلاش است

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: ۵۲ درصد مردم حوزه انتخابیه‌ام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که این امر بیانگر فقر و نداری مردم است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

موضوع انتخاب معاونین استاندار در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد که مسائل قومیتی حتی بر مسائل سیاسی هم تاثیرگذار است باعث شده است که اکثر انتقادات قبل از آنکه به موضوع تخصص برگردد به قومیت سوق داده می شود .اما عدل هاشمی در این خصوص و در پاسخ به سئوالی که دلیل قومیتی عدم انتصاب معاونین استاندار را جویا می شود نکته جالبی را اشاره کرد و گفت : انتظار دارم سوالات عمرانی را از من بپرسید و پاسخ مسائل سیاسی را از آقای استاندار جویا شوید.

به گزارش صدای جنوب به نقل ازتابناک ، نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتخاب معاونان استاندار واکنش نشان داد و گفت: اینکه چرا معاونان از حوزه انتخابیه‌ کهگیلویه بزرگ انتخاب نشده باید نماینده عالی دولت پاسخگو باشند.

عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: انتظار دارم سوالات عمرانی را از من بپرسید و پاسخ مسائل سیاسی را از آقای استاندار جویا شوید.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که یعنی برایتان مهم نیست چه افرادی به عنوان معاون استاندار منصوب می‌شوند؟، افزود: در این زمینه بی تفاوت نیستم و یکسری کارهای را نیز انجام می‌دهم.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه سعی می‌کنم وارد مسائل شبه سیاسی نشوم، عنوان کرد: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیش از بگو و مگوهای سیاسی و شبه سیاسی نیازمند کار و تلاش است.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان بیش از هر چیزی عذابم می‌دهد، افزود: کمک به توسعه و معیشت مردم جزو اولویت‌هایم بوده و البته این معنای بی تفاوتی نسبت به سایر مسائل و موضوعات نیست و سایر موارد را هم بدون هیاهوهای رسانه‌ای پیگیری می‌کنم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: ۵۲ درصد مردم حوزه انتخابیه‌ام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که این امر بیانگر فقر و نداری مردم است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه ۵۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی کهگیلویه بزرگ در کنار رود مارون و خیرآباد تشنه مانده‌اند، ادامه داد: پیگیر احداث سد و بهره‌برداری از آب این رودها با هدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه هستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت