پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1396 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 29021

نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:

هوشمندی مردم و درایت رهبری دو عنصر مهم درمقابله با فتنه ۸۸ بود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و با بیان این که حوادث تلخی اتفاق افتاد افزود: اما روز شیرین پس از آن روز ۹ دی بود که به فتنه خاتمه داد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که در دی ماه روزهای تاریخی داریم اظهار کرد: یکی از روزهای بزرگ این ماه ۹ دی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این روز مبین بصیرت انقلابی مردم ایران است که هوشمندانه به خیابان‌ها آمدند و یک فتنه بزرگ را خاتمه بخشیدند.

بزرگواری با بیان این که مردم در طول سال‌های بعد از انقلاب به صورت خودجوش کارهای بزرگی انجام داده‌اند، افزود: مردم نشان داده‌اند که در برهه‌های حساس منتظر کسی نمی‌مانند و خودشان تصمیم می‌گیرند و وارد میدان می‌شوند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و با بیان این که حوادث تلخی اتفاق افتاد افزود: اما روز شیرین پس از آن روز ۹ دی بود که به فتنه خاتمه داد شد.

بزرگواری هوشمندی مردم و درایت رهبری را دو عنصر مهم برای حفظ انقلاب دانست و گفت: با همین دو ظرفیت بزرگ بود که توانستیم مشکلات بزرگ مانند جنگ و خرابی‌های آن و همه توطئه‌های دشمنان را فایق آییم.

وی با بیان این که نباید از واقعه بزرگ ۹ دی به صورت گذرا عبور کنیم، افزود: باید حرکت مردم را در این روز بیشتر تحلیل کنیم تا بتوانیم برای آینده و در همه بحران‌ها  و غائله‌ها سربلند بیرون بیاییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت